Gå til innhold

Tror jeg mangler omsorg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kan være ærlig for det.

Anonymkode: d58d8...fe8

Det er stygge hersketeknikker jeg trodde folk på dette forumet holdt seg for gode til. Da jeg skrev at jeg likte folk uten filter, så bør folk skjønne at det ikke gjaldt sånn oppførsel. Eller? Tror du noen finner det befriende og underholdende? 

( ikke svar @psykedeliker)

Fortsetter under...

AnonymBruker
Kashmir skrev (2 minutter siden):

Det er stygge hersketeknikker jeg trodde folk på dette forumet holdt seg for gode til. Da jeg skrev at jeg likte folk uten filter, så bør folk skjønne at det ikke gjaldt sånn oppførsel. Eller? Tror du noen finner det befriende og underholdende? 

Jeg var ærlig og uten filter ja. Må få lov til å si meningen min jeg også og få være slik jeg er. Vel. 

Anonymkode: 136fb...f4b

AnonymBruker
Kashmir skrev (3 minutter siden):

Det finnes det ulike meninger om. Ikke satt i stein hva som er hersketeknikkk.

Anonymkode: d58d8...fe8

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg var ærlig og uten filter ja. Må få lov til å si meningen min jeg også og få være slik jeg er. Vel. 

Må du få lov til å ekskludere folk? Er det noe spesielt med deg som syns du bør få bestemme hvem som skal være her eller ikke?  Handler alt om hva akkurat du tåler her? 

AnonymBruker
Kashmir skrev (Akkurat nå):

Må du få lov til å ekskludere folk? Er det noe spesielt med deg som syns du bør få bestemme hvem som skal være her eller ikke?  Handler alt om hva akkurat du tåler her? 

Jeg sa bare meningen min og det må være lov. Psykedeliker er uansett ikke en person som lar seg påvirke av slike meninger, så slutt å være krenket på hans vegne!

Annonse

AnonymBruker
Kashmir skrev (34 minutter siden):

Jeg tror ikke du ble helt forstått her Hi.

Du har et savn etter noe, og det kan føles vanskelig.

Jeg er ikke sikker på hva slags omsorg du trenger, men kanskje du trenger å bare føle deg sett?  At de rundt deg ikke ser det du kanskje ubevisst ønsker at de så? 

Det var et noe jeg trengte, du har nok mye rett i dette. Takk

Anonymkode: c48ef...530

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg sa bare meningen min og det må være lov. Psykedeliker er uansett ikke en person som lar seg påvirke av slike meninger, så slutt å være krenket på hans vegne!

Jeg er ikke krenket på hans vegne. Jeg vet også at han fint tåler det ( og sikkert ser det latterlige med det her 🙃 )

Men jeg blir krenket på egne vegne som bruker av forumet. Jeg vil ikke at det  skal ned på det nivået. 

Endret av Kashmir
Worriesome Plenty 2
Kashmir skrev (3 minutter siden):

Jeg er ikke krenket på hans vegne. Jeg vet også at han fint tåler det ( og sikkert ser det latterlige med det her 🙃 )

Men jeg blir krenket på egne vegne som bruker av forumet. Jeg vil ikke at det  skal ned på det nivået. 

Hvilket nivå er vi på nå da? Uansett har dette forumet en fin ignorer funksjon. 

Jeg har en slektning som sliter psykisk. Hun har aldri vært innlagt på grunn av det, men derimot for diverse andre ting gjennom årenes løp. Hun er åpen på at hun hver gang har grudd seg til å reise hjem fra sykehuset. Der blir hun passet på, slipper å ta avgjørelser og ansvar, kan bare gjøre som hun får beskjed om. Og bekymrer seg ikke så mye som hun gjør hjemme.

Hun har det helt greit på hjemmebane, men savner likevel den beskyttede atmosfæren hun opplever på sykehuset. Kan det være litt sånn med deg også?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...