Gå til innhold

Har noen opplevd dette?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men ikke utover det?

Anonymkode: 8fe39...e42

Gikk sakte over, men de skikkelige ille bivirkningene gikk over etter en mnd ca. Verste var kvalmen, være kvalm og kaste opp en mnd er tøft. Så når det ga seg så tenkte jeg lite på andre bivirkninger.

Anonymkode: 2330d...b41

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Gikk sakte over, men de skikkelige ille bivirkningene gikk over etter en mnd ca. Verste var kvalmen, være kvalm og kaste opp en mnd er tøft. Så når det ga seg så tenkte jeg lite på andre bivirkninger.

Anonymkode: 2330d...b41

Åja du hadde slike bivirkninger, mente om noen hadde fått forverret depresjon(symptomer)

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Ble du enda verre igjen da du slutta?

Jeg er kraftig forverret etter tre mnd. Har ikke blitt tatt av den enda..

Jeg ble enda verre da jeg sluttet ja. Dyp fortvilelse, alvorlig depresjon. Ble innlagt.

Anonymkode: fe700...3d6

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg ble enda verre da jeg sluttet ja. Dyp fortvilelse, alvorlig depresjon. Ble innlagt.

Anonymkode: fe700...3d6

Oi, så verre når du starta på den og så enda verre enn det igjen da du slutta?😩

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg ble først bedre, så verre på Zoloft. Ble enda verre da jeg seponerte og utviklet noe som man mistenkte var hypomani som kanskje var en reaksjon på seponeringen. 

Håper du har en bedre erfaring 👍🏻

Anonymkode: 36be7...8e8

Jeg ble litt bedre i starten og men verre etterhvert. Har ikke seponert enda og er jo spent på det eventuelt 

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Jeg ble først bedre, så verre på Zoloft. Ble enda verre da jeg seponerte og utviklet noe som man mistenkte var hypomani som kanskje var en reaksjon på seponeringen. 

Håper du har en bedre erfaring 👍🏻

Anonymkode: 36be7...8e8

Fikk du noe forklaring på at man faktisk kan oppleve forverring? Og det ikke umiddelbart?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...