Gå til innhold

Dere som skriver dagbok her på dagbokdelen av forumet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Bryr dere dere ikke om at dere legger ut halve livet deres helt offentlig for alle å se? 

Anonymkode: 10e09...b63

Har deltatt i ulike dagbok-samfunn fra jeg var 14 år. Det er langt mer anonymt enn å blogge og være influenser og slikt. 

AnonymBruker
Glitter skrev (2 timer siden):

Har deltatt i ulike dagbok-samfunn fra jeg var 14 år. Det er langt mer anonymt enn å blogge og være influenser og slikt. 

Ja, men er forskjell på å blogge om sminke og klær vs sykdommene sine og alle innleggelser syns jeg

Annonse

Trinity80
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja, men er forskjell på å blogge om sminke og klær vs sykdommene sine og alle innleggelser syns jeg

For noen har det et terapeutisk virkning å ha en dagbok her. For andre gjelder det å få sortert tankene, og få en tilbakemelding. De som fører dagbok her har nok en tanke bak det.

Som @Glitter sier så er det fritt frem å lese eller la være om man ønsker. Heldigvis har ikke Anonyme tilgang til den delen av forum. 

FjellOgDalar

Før var jeg  på et par andre fora hvor jeg skrev dagbok. Det å skrive har alltid vært til stor hjelp for meg. Tilbakemeldinger fra andre i lignende situasjoner var og mange ganger til hjelp. MEN: Det er ganske mye jeg angrer bittert på at jeg har utlevert. Man er ikke alltid så anonym som man kanskje tror.  Er man f.eks. medlem i fb-grupper der man utveksler erfaringer rundt konkrete diagnoser, skal det ikke all verdens til å legge sammen to og to  om de samme erfaringene dukker opp her.  Har man en litt uvanlig kombinasjon av diagnoser kan det være avslørende. Jeg vet dessuten at jeg kan skrive lite gjennomtenkte ting om jeg  er for rask i avtrekkeren med å poste innlegg. Derfor er jeg ferdig med dagbokskriving på nett.  Faktisk ville jeg bli ganske overrasket om ingen har skjønt, eller hatt en ide om hvem jeg er. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...