Gjest Krøll47 Skrevet 12. januar 2024 Skrevet 12. januar 2024 Tar 30mg Cipralex dgl og hadde tatt 20 hittil i dag. Har reist bort og skal egentlig ikke hjem igjen før søndag eller mandag. Vil jeg merke å miste to dagsdoser eller vil det gå fint? I verste fall får jeg dra hjem i morgen, men var ikke slik det var planlagt. Hva tror dere? Kanskje ikke så krise? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 Skrevet 12. januar 2024 Har du ikke resept så du kan få hentet ut da? Eventuelt høre med legevakten for hjelp? Anonymkode: 0d7b6...b59 0 Siter
Trinity80 Skrevet 12. januar 2024 Skrevet 12. januar 2024 Krøll47 skrev (5 minutter siden): Tar 30mg Cipralex dgl og hadde tatt 20 hittil i dag. Har reist bort og skal egentlig ikke hjem igjen før søndag eller mandag. Vil jeg merke å miste to dagsdoser eller vil det gå fint? I verste fall får jeg dra hjem i morgen, men var ikke slik det var planlagt. Hva tror dere? Kanskje ikke så krise? Da hadde jeg fått en e-resept og hentet på apoteket. Tar Cipralex selv, og man KAN få ubehagelige bivirkninger ved å misse to dagsdoser. Hvor lenge har du gått på det? (Av erfaring så har jeg alltid e-resept klar) Om Kupton ser dette, håper jeg at han svarer hvis han har anledning. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 Skrevet 12. januar 2024 Legevakt der du er ordner nok det🙂 Anonymkode: a3504...f8e 0 Siter
kupton Skrevet 12. januar 2024 Skrevet 12. januar 2024 Det kan gi seponeringssymptomer som støt i hodet. Ellers hår det bra. 0 Siter
Gjest Krøll47 Skrevet 13. januar 2024 Skrevet 13. januar 2024 Takk for svar. Jeg får kjøre hjem i dag og hente. Har ikke mer på resept. Hadde sikkert gått greit uten også, men vil helst ikke ha noen form for svingninger i formen inn i bildet nå. God helg dere. 0 Siter
Trinity80 Skrevet 13. januar 2024 Skrevet 13. januar 2024 Krøll47 skrev (33 minutter siden): Takk for svar. Jeg får kjøre hjem i dag og hente. Har ikke mer på resept. Hadde sikkert gått greit uten også, men vil helst ikke ha noen form for svingninger i formen inn i bildet nå. God helg dere. God vurdering! Riktig god helg til deg også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.