Gå til innhold

@Kupton eller andre. Glemt AD medisiner hjemme. Greit over helgen?

Anbefalte innlegg

Gjest Krøll47

Tar 30mg Cipralex dgl og hadde tatt 20 hittil i dag. Har reist bort og skal egentlig ikke hjem igjen før søndag eller mandag. 

Vil jeg merke å miste to dagsdoser eller vil det gå fint? I verste fall får jeg dra hjem i morgen, men var ikke slik det var planlagt. 

Hva tror dere? Kanskje ikke så krise? 

Fortsetter under...

Trinity80
Krøll47 skrev (5 minutter siden):

Tar 30mg Cipralex dgl og hadde tatt 20 hittil i dag. Har reist bort og skal egentlig ikke hjem igjen før søndag eller mandag. 

Vil jeg merke å miste to dagsdoser eller vil det gå fint? I verste fall får jeg dra hjem i morgen, men var ikke slik det var planlagt. 

Hva tror dere? Kanskje ikke så krise? 

Da hadde jeg fått en e-resept og hentet på apoteket. Tar Cipralex selv, og man KAN få ubehagelige bivirkninger ved å misse to dagsdoser. Hvor lenge har du gått på det? (Av erfaring så har jeg alltid e-resept klar)

Om Kupton ser dette, håper jeg at han svarer hvis han har anledning. 

Annonse

Trinity80
Krøll47 skrev (33 minutter siden):

Takk for svar. Jeg får kjøre hjem i dag og hente. Har ikke mer på resept. Hadde sikkert gått greit uten også, men vil helst ikke ha noen form for svingninger i formen inn i bildet nå. God helg dere. 

God vurdering! Riktig god helg til deg også. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...