Gå til innhold

En stor frykt for meg er å bli alvorlig fysisk syk og ikke trodd fordi jeg sliter psykisk også

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg sliter en del psykisk og noe jeg av og til tenker på er at jeg er redd for å bli fysisk syk fordi jeg er redd legene skal relatere symptomene til psyken. Så derfor lurer jeg på: Dere som sliter psykisk har dere blitt tatt på alvor når du har blitt fysisk syk? Hva er din erfaring med det?

Anonymkode: ceed7...82c

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har blitt tatt på alvor den eller de gangene jeg har trengt hjelp somatisk. Men jeg har aldri vært en slik psykiatrisk pasient som har rent ned dørene på legevakt og psykiatrisk heller da. 

Anonymkode: 040e0...b02

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har blitt tatt på alvor den eller de gangene jeg har trengt hjelp somatisk. Men jeg har aldri vært en slik psykiatrisk pasient som har rent ned dørene på legevakt og psykiatrisk heller da. 

Så bra du har blitt tatt på alvor. Når du skriver at du aldri har vært en pasient som har rent ned dørene tenker du da relatert til psykiske eller fysiske problemstillinger da? Eller begge deler kanskje?

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så bra du har blitt tatt på alvor. Når du skriver at du aldri har vært en pasient som har rent ned dørene tenker du da relatert til psykiske eller fysiske problemstillinger da? Eller begge deler kanskje?

Jeg skrev jo psykiatrisk så var det jeg mente ja. Jeg har ikke oppsøkt hjelp for somatiske problemstillinger annet enn 2 ganger og ble tatt seriøst begge gangene. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg skrev jo psykiatrisk så var det jeg mente ja. Jeg har ikke oppsøkt hjelp for somatiske problemstillinger annet enn 2 ganger og ble tatt seriøst begge gangene. 

Jeg har vært mye både på legevakten relatert til det psykiske. Tror du det vil være negativt for meg dersom jeg må dit for noe fysisk en gang tror du?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...