Gå til innhold

Behandleren min har hengt opp to kort på veggen på kontoret sitt og jeg lurer veldig på...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

...har disse to kortene en spesiell betydning for henne eller er det "bare" disse to kortene hun har fått i løpet av den tiden hun har jobbet som behandler? Jeg vil tro hun har jobbet som behandler i 10 år+ med tanke på alderen hennes. Med kort så mener jeg da altså sånne kort som man gir ved siden av en gave, som bursdagskort, bryllupskort, takkekort osv. Kortene er forholdsvis nøytrale og henger sånn at du ser bare utsiden av dem. Det ene er ensfarget og det står "takk" skrevet på og det andre klarer jeg ikke helt å huske akkurat nå... 

Anonymkode: 0cbf7...143

Fortsetter under...

AnonymBruker
Kashmir skrev (Akkurat nå):

Det er bare de to kortene hun har fått. 

Virkelig? Jeg hadde trodd det var vanligere for pasienter å gi kort til sin behandler enn det?

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Virkelig? Jeg hadde trodd det var vanligere for pasienter å gi kort til sin behandler enn det?

Nei, det er ikke virlelig. Jeg kan da ikke vite det. Ingen vet det. 

Kanskje har hun fått mamge hundre og disse to betyr noe spesielt. Kanskje har hun kun fått disse. 

Annonse

AnonymBruker

Kanskje er det disse to hun har fått i det siste? På kjøleskapsdøren min har jeg kun kort fra siste tiden (takkekort etc, julekort), bytter ut de som er gamle så fremt de ikke betyr noe ekstra. 

Anonymkode: c378e...e13

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

...har disse to kortene en spesiell betydning for henne eller er det "bare" disse to kortene hun har fått i løpet av den tiden hun har jobbet som behandler? Jeg vil tro hun har jobbet som behandler i 10 år+ med tanke på alderen hennes. Med kort så mener jeg da altså sånne kort som man gir ved siden av en gave, som bursdagskort, bryllupskort, takkekort osv. Kortene er forholdsvis nøytrale og henger sånn at du ser bare utsiden av dem. Det ene er ensfarget og det står "takk" skrevet på og det andre klarer jeg ikke helt å huske akkurat nå... 

To spørsmål:

Hvorfor lurer du?

Hvorfor spør du ikke henne?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...