Gå til innhold

Hva slags benzo har du fått resept på?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

stjernestøv
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Tenker på til hjemmebruk

Jeg har fått sobril og vival. Og jeg antar disse er de vanligste, men har også hørt om flere som får andre ting. Hva har dere fått? Og hva var grunnen til akkurat den medisinen om du vet? 

Anonymkode: d356c...ca4

Vival, det begynte hos fastlegen for ørten år siden. 

Annonse

AnonymBruker
Everybody skrev (6 minutter siden):

Hmm, ja tror det.

Jeg ville blitt veldig sløv på 10mg.pleier bruke bare 5mg eller 7.5 avhengig av hvor ille det møtet eller den tingen jeg skal på er. Men basert på brukernavnet ditt får jeg følelsen av at du er mann? Da trenger du vel litt høyere doser. 

Everybody
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg ville blitt veldig sløv på 10mg.pleier bruke bare 5mg eller 7.5 avhengig av hvor ille det møtet eller den tingen jeg skal på er. Men basert på brukernavnet ditt får jeg følelsen av at du er mann? Da trenger du vel litt høyere doser. 

Ja er mann. Kanskje jeg trengte en høyere dose. Men ofte så gir de jo Sobril først fordi det er mildest tror jeg?

AnonymBruker
Everybody skrev (8 minutter siden):

Ja er mann. Kanskje jeg trengte en høyere dose. Men ofte så gir de jo Sobril først fordi det er mildest tror jeg?

Jeg merket nesten ingen ting av 2.5mg vival ihvertfall. 5mg så merket jeg muligens noe. Og jeg bruker det kun i nødtilfeller når det er noe spesielt. 

AnonymBruker
Everybody skrev (11 timer siden):

Man trenger høyere dose sobril enn vival. Vival er muskelavslappende i tillegg, så bruken bør jo være deretter.

Jeg må opp til neste dose enn det du har prøvd for å få en liten funksjon, slik den bør være, ta toppen av angsten. Men hvis merke er at man merker noe i hode, så har den ingen funksjon.

fått vival, sobril og Apodorm. Eneste som jeg har liten virkning av er sobril. 

Anonymkode: cae6c...657

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...