Gå til innhold

Skjer det noe positivt i livet ditt i uka som kommer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg ser frem til å gjøre en helomvending av livet mitt. Eller, det vil si: forsøke i alle fall. Jeg har innsett at jeg ikke kan leve sånn som jeg gjør nå lenger og at jeg må få gjort noe med det. Så skal gjøre mitt ytterste for å få til endring, har begynt så smått i dag og ser frem mot å fortsette i uka som kommer.

Anonymkode: 43b85...475

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg ser frem til å gjøre en helomvending av livet mitt. Eller, det vil si: forsøke i alle fall. Jeg har innsett at jeg ikke kan leve sånn som jeg gjør nå lenger og at jeg må få gjort noe med det. Så skal gjøre mitt ytterste for å få til endring, har begynt så smått i dag og ser frem mot å fortsette i uka som kommer.

Hvordan vil du gjerne leve?

Anonymkode: 643b5...094

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvordan vil du gjerne leve?

Den listen er lang. Hehe. Men kan vel forsøke oppsummere kort det jeg ser på som det viktigste. Det viktigste for meg akkurat nå er kanskje det at livet mitt får mer innhold, at jeg kan de aller fleste dager se frem til å skulle stå opp dagen etter når jeg legger meg på kvelden, at jeg har ting å se frem til som jeg skal gjøre i løpet av uken, å finne meg hobbyer og begynne å jobbe frivillig som jeg kan bruke tid på som føles mer meningsfullt enn å bare sitte fremfor tven og se på serier og filmer hele dagen, også det med nære relasjoner da. Det å kunne finne venner og en kjæreste jeg kan treffe regelmessig, skape minner sammen med, ha dypere samtaler med og alt det som disse relasjonene innebærer for akkurat nå så føler jeg at jeg holder på å gå på veggen her jeg sitter med det livet som jeg lever nå. 

Riverblue
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Så bra, lykke til!😊

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Altså, første jul som ufør merkes. Nå gleder det til ufør kommer til fredag.

Og leksen til neste jul er at har man 34% mindre inntekt, ja da får man begynne med julegaver litt før.

Anonymkode: 40ef6...1b3

De kommer Torsdag. Jfr nav.no

Anonymkode: f56d1...ad0

Jeg håper den fysiske formen blir bedre. 

Ellers så er det litt sånn nå at enten leker jeg med hund, eller så ligger hun oppå meg/ved siden av meg eller så er jeg ute og forsøker få henne til å gjøre fra seg. Så det skal jeg nok gjøre i neste uke. 

Jo også skal jeg på valpekurs. Uten valp første kurskveld. Det gruer jeg meg mest til da. 

Endret av Glitter
AnonymBruker
Glitter skrev (17 minutter siden):

Jeg håper den fysiske formen blir bedre. 

Ellers så er det litt sånn nå at enten leker jeg med hund, eller så ligger hun oppå meg/ved siden av meg eller så er jeg ute og forsøker få henne til å gjøre fra seg. Så det skal jeg nok gjøre i neste uke. 

Jo også skal jeg på valpekurs. Uten valp første kurskveld. Det gruer jeg meg mest til da. 

Gratulerer med valp! Hvilken rase er det?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...