Gå til innhold

Er du smart/intelligent?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Slikt kan man ikke si uten å få slengt det ene eller andre etter seg. Men ja jeg er intelligent. Men blitt dummere med årene da jeg ikke er så flink til å bedrive hjernetrim lengre.

Kjenner meg ikke dum når jeg er deprimert heller, da er jeg ikke det ene eller det andre. 

Men føler meg hakket vassere enn det jeg er når jeg er manisk eller hypoman da. 

Anonymkode: 02a83...3fb

Annonse

UtakknemligDiva

Vanskelig å si siden jeg ikke vet hvem man skal måle seg opp mot, og hvilket område. 
Spørsmålet er også om jeg har selvinnsikt nok. 
Har fått høre at jeg er full av ideer, da. At noen aldri har møtt noen som ser så mange muligheter som meg, eller tenker over ting de aldri kunne gjort selv. 
Men jeg føler meg ikke smart. Jeg irriterer meg over hvor lang tid det tar å huske lære noe nytt og hvor lett det er å glemme ting igjen. Som om hjernen min ikke har plass til mye om gangen. Dødsirriterende er det.

Annonse

AnonymBruker
Grendel skrev (38 minutter siden):

Ja. Tenker det er bedre enn egenvurderingene her.

Tenker de sier det for å bygge oss opp jeg. Blir flau hvis andre oppfatter min intelligens på samme måte som behandler.

Greit jeg er intelligent, men det geniet behandler får meg til å føle jeg er, er ikke reelt.

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Tenker de sier det for å bygge oss opp jeg. Blir flau hvis andre oppfatter min intelligens på samme måte som behandler.

Greit jeg er intelligent, men det geniet behandler får meg til å føle jeg er, er ikke reelt.

Der kan være for å bygge deg opp, men jeg tror ikke de ville nevnt akkurat intelligens hvis det ikke var noe i det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...