Gå til innhold

@kupton ritalin

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg fikk diagnosen ADHD for mange år siden, og fikk Ritalin for dette. Jeg er nå blitt en god del eldre(40 år) og merker ikke lenger de typiske vanskene som følger med dette. Jeg har av den grunn ikke brukt medisinene de siste årene. Jeg merker likevel at jeg sliter med "å komme i gang" -motivasjon /produktivitet er veldig lav i perioder.  Jeg har derfor begynt å ta Ritalin i disse perioder utelukkende for dette. Ettersom jeg ikke føler jeg har ADHD- lenger, og kun bruker dem for dette formålet får jeg dårlig samvittighet. Jeg tenker at jeg gjerne misbruker medisinene. 

Hva tenker du om dette ? Blir det helt feil? 

Anonymkode: e98ba...030

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/477639-kupton-ritalin/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...