Gå til innhold

HVORFOR skal man helst ikke drikke når man tar psykofarmaka?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg tåler i hvert fall veldig lite. Ble rett og slett dritings for første gang i mitt liv, etter å ha drukket færre enheter enn det som var normalt for meg før. Og det var på jobbsammenkomst. Jeg kastet opp på sammenkomsten, og lå langstrakt hele dagen derpå og kastet opp.  

Anonymkode: ec4e9...df6

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg tåler i hvert fall veldig lite. Ble rett og slett dritings for første gang i mitt liv, etter å ha drukket færre enheter enn det som var normalt for meg før. Og det var på jobbsammenkomst. Jeg kastet opp på sammenkomsten, og lå langstrakt hele dagen derpå og kastet opp.  

Da MÅ du jo nesten ha drukket veldig mye?? Man kaster ikke opp hele dagen etterpå av bare bittelitt alkohol dagen i forveien..

Anonymkode: 8760b...fba

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Da MÅ du jo nesten ha drukket veldig mye?? Man kaster ikke opp hele dagen etterpå av bare bittelitt alkohol dagen i forveien..

Jeg drakk kanskje en flaske vin og en drink gjennom kvelden. Til mat og etterpå. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg drakk kanskje en flaske vin og en drink gjennom kvelden. Til mat og etterpå. 

Så jo, jeg reagerte slik på mindre alkohol enn normalt for meg, i kombinasjon med psykofarmaka. Og derfor er jeg blitt veldig forsiktig i ettertid, maks tre enheter er regelen min nå. 

Annonse

AnonymBruker

Er en grunn til at det heter rus og psykriater. De går ofte hånd i hånd.

Har du ikke problemer med rus, ja så ta deg en dram eller 3.Men bruker du alkoholen fordineu har en dårlig dag, ja da holder du deg unna.

Selv nyter jeg en flaske vin innimellom.  Er over den drikkesegfull alderen.

Anonymkode: feb9d...59f

Trinity80

Jeg drikker definitivt mye mindre etter at jeg startet med Cipralex. Grunnen er at jeg reagerer mer på alkoholinntak, som noen skriver over her - maks tre enheter. Føles da som om jeg har drukket seks enheter uten AD.

Jeg begrenser ikke meg selv, inntaket begrenser seg selv mener jeg. Positive siden er jo at man blir mye billigere i drift☺️

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...