Gå til innhold

Andre som synes terapi er vanskelig?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jepp. Det å bruke tid på å skrive ned tanker og følelser for så å la behandler lese har hjulpet meg en del da jeg synes det er lettere å uttrykke meg skriftlig. Kanskje kan det være en løsning for deg også?

Anonymkode: 66549...9ea

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jepp. Det å bruke tid på å skrive ned tanker og følelser for så å la behandler lese har hjulpet meg en del da jeg synes det er lettere å uttrykke meg skriftlig. Kanskje kan det være en løsning for deg også?

Takk for tips. Gjør du dette i hver time?

Anonymkode: b8425...0a2

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Takk for tips. Gjør du dette i hver time?

Anonymkode: b8425...0a2

Nå går jeg ikke i terapi lengre, men da jeg gjorde det så gjorde jeg begge deler. I perioder skrev jeg mye og hadde med noe hver time, men for det meste så brukte jeg å skrive nå og da også samle opp. 

Annonse

Annonse

Everybody
Alba skrev (1 minutt siden):

Jeg stivner ofte til i samtaler med andre. Vet ikke hva jeg skal si eller gjøre fordi jeg blir helt satt ut. Ubevisst. Vet ikke hvorfor. Men når ting er ubehagelig så stivner jeg bare helt til og får ikke frem ett ord.

Også når du snakker med behandlere i terapi? Hva sier behandlerne dine til at du ikke får sagt noe?

Everybody skrev (11 minutter siden):

Også når du snakker med behandlere i terapi? Hva sier behandlerne dine til at du ikke får sagt noe?

De har ikke sagt noe om det tror jeg. Når ting er ekstra vanskelig så vet jeg ikke hva jeg skal si. Jeg kommer meg ikke ut av det. Får ikke til de riktige ordene. Blir bare krøll i hodet. Tankene stivner til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...