Gå til innhold

Føler meg syk.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
stjernestøv skrev (10 minutter siden):

Jeg føler meg jo syk og ikke i form, om jeg presser meg blir jeg ekstra rar og alt føles uvirkelig enda sterkere. I morgen skal jeg på middagsbesøk og da må jeg presse meg. Klarer ikke holde ut så lenge da. 

Jeg forstår. Men det er bra du fortsatt gjør ting selv om du ikke holder ut så lenge og ikke bare isolerer deg hjemme i alle fall. Håper det blir ett koselig middagsbesøk. 

Anonymkode: c24c5...798

Fortsetter under...

stjernestøv
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg forstår. Men det er bra du fortsatt gjør ting selv om du ikke holder ut så lenge og ikke bare isolerer deg hjemme i alle fall. Håper det blir ett koselig middagsbesøk. 

Jo takk :) 

stjernestøv

I går når jeg la meg fikk jeg skikkelig angst og var livredd magen skulle revne innvendig, det prikket i hele kroppen. Måtte ta ekstra vival før det roet seg, det var så skremmende. Kjenner i magen at jeg har operert enda og i går kveld var det litt vondt, er det å forvente? Ha det grodd nå? Det blir ni uker siden på tirsdag. 

Annonse

AnonymBruker
stjernestøv skrev (10 minutter siden):

Det er vondt nå og, forstår ikke det for det var en stund det ikke var det. 

Har du snakket med helsepersonell om det? Jeg tenker det skader ikke å nevne det for fastlegen dersom du er bekymret?

stjernestøv
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Skjønner. Du kan jo sende e-konsultasjon eller tilsvarende bare for å høre om det er noe vits å møte opp til time?

Ja kan jo det. Men møter jeg opp kommer han til å kjenne på magen min og hva hjelper det? Må jo ha ultralyd for å se hva som foregår der inne. 

AnonymBruker
stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Ja kan jo det. Men møter jeg opp kommer han til å kjenne på magen min og hva hjelper det? Må jo ha ultralyd for å se hva som foregår der inne. 

Hvordan vet du sikkert at du ikke vil få ultralyd? 

stjernestøv
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvordan vet du sikkert at du ikke vil få ultralyd? 

Bare noe jeg tenker men vet ikke da, tipper bare han sier det er normalt å kjenne at jeg er operert. Og når jeg knakk og knuste foten sa de jeg ville føle meg bra etter noen uker, tror det tok et år før den var tilnærmet normal. 

Annonse

AnonymBruker
stjernestøv skrev (3 minutter siden):

Bare noe jeg tenker men vet ikke da, tipper bare han sier det er normalt å kjenne at jeg er operert. Og når jeg knakk og knuste foten sa de jeg ville føle meg bra etter noen uker, tror det tok et år før den var tilnærmet normal. 

Jeg har ingen erfaring selv så jeg vet ikke. Jeg tenker bare det kan være greit å spørre helsepersonell for å få ett svar på den sikre siden.

stjernestøv
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg har ingen erfaring selv så jeg vet ikke. Jeg tenker bare det kan være greit å spørre helsepersonell for å få ett svar på den sikre siden.

Ok. Tror du det er noe farlig da og ikke noe som går over av seg selv? 

AnonymBruker
stjernestøv skrev (2 minutter siden):

Ok. Tror du det er noe farlig da og ikke noe som går over av seg selv? 

Hvis jeg skal tippe så vil jeg tro det er ufarlig og vil gå over av seg selv etterhvert, men poenget mitt var vel mest det at om du er bekymret selv kan det være verdt å sjekke det opp dersom du tenker at det kan gi deg ro.

stjernestøv
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvis jeg skal tippe så vil jeg tro det er ufarlig og vil gå over av seg selv etterhvert, men poenget mitt var vel mest det at om du er bekymret selv kan det være verdt å sjekke det opp dersom du tenker at det kan gi deg ro.

Ok. Nei jeg satser da heller på at det er ufarlig og vil gå over av seg selv, tror ikke jeg orker å gå til lege nå. Vil i hvert fall se det litt an. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...