Gå til innhold

Depresjon preget av uro og overaktivering

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
Krøll47 skrev (8 minutter siden):

Kan du beskrive hva det går i? 

At jeg er veldig urolig og stresset og aktivert. Men deprimert og alt som hører med. Men klarer ikke ligge ned å hvile. Men heller ikke gjøre noe. Så bare uro/aktivering (en slags angst nesten men ikke helt)

Anonymkode: dc244...ea7

Annonse

AnonymBruker
Krøll47 skrev (7 minutter siden):

Ja, ok. Da skjønner jeg. 

Er vel enig med dem som antar at man må behandle problemet (depresjonen) for å bli kvitt symptomene (uroen osv ) på sikt. 

Kortsiktig: slit deg ut fysisk? 

Blir trigget av (fysisk) aktivitet. Er utslitt. Men urolig. Grusom tilstand. Derfor jeg håper at depresjonsbehanslibg vil dempe den uroen så jeg får hvilt og dermed også bedre depresjonen og alt

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Blir trigget av (fysisk) aktivitet. Er utslitt. Men urolig. Grusom tilstand. Derfor jeg håper at depresjonsbehanslibg vil dempe den uroen så jeg får hvilt og dermed også bedre depresjonen og alt

Har du behandler?

Anonymkode: 7a0d8...8f2

AnonymBruker
Krøll47 skrev (På 17.1.2024 den 17.17):

Ja, ok. Da skjønner jeg. 

Er vel enig med dem som antar at man må behandle problemet (depresjonen) for å bli kvitt symptomene (uroen osv ) på sikt. 

Kortsiktig: slit deg ut fysisk? 

Lurer på når medisinene skal hjelpe..😩

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...