Gå til innhold

Hva skulle vært forandret for at du skulle fått det bedre?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har bestemt meg for å snu om livet mitt og virkelig gjøre en innsats for å få ett bedre liv nå og det jeg har planer om å gjøre er å begynne å jobbe som frivillig, delta på fontenehuset, finne meg en hobby og forsøke finne en venninne.

Anonymkode: 0a7a4...1bb

Annonse

AnonymBruker

1. Bli kvitt stress. Jeg har stressfølelse hele tiden. Det gjør at jeg stress spiser, føler meg dårlig når jeg har spist for mange kalorier. Så fører det til skam eller oppkast, og videre stress. Har ikke energi til overs for det som er viktig og positivt. 

2. Få mer Energi. Jeg føler for å legge meg ned og stenge ute alt av inntrykk og krav. Har også dårlig søvnkvalitet og trenger sovemedisin for å sove. Sover ikke på dag selv om jeg legger meg altså. 

3. Bli kvitt skyld. Gjør mange ting som ikke er riktig selv om jeg prøver gjøre det som er bra. Føler at jeg må ta valg jeg ikke kan være oppriktig om men må gjøre det slik for å få det til å gå rundt. 

Anonymkode: 5ae49...61e

Hadde vært fint med en liten deltidsjobb, men er vanskelig å finne her jeg bor. Og ja har søkt på flere. Jeg har og noen som er vanvittig til å blande seg inn i ting den ikke har noe med og hadde vært befriende å slippe det.  

Annonse

AnonymBruker

Ellers en bedre balanse mellom å være alene og å være sammen med andre. Som introvert hadde jeg foretrukket å kunne ta "hjemmekontor" allerede som barn, liksom. Samtidig kan jeg føle meg ytterst alene i et rom fullt av mennesker, så det er så mange situasjoner som blir enten-eller, verken god samhørighet eller oppladning i enerom.  

Anonymkode: 611dd...356

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...