Gå til innhold

Jeg har bestemt meg for å snu om livet mitt og virkelig gjøre en innsats for å få ett bedre liv

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har bestemt meg for å snu om livet mitt og virkelig gjøre en innsats for å få ett bedre liv nå og det jeg har planer om å gjøre er å begynne å jobbe som frivillig, delta på fontenehuset, finne meg en hobby og forsøke finne en venninne.

Jeg er veldig spent på det og hvordan det vil gå for meg. Og jeg skulle gjerne hatt andres råd som kanskje har vært igjennom det samme i forhold til hva som er lurt. Bare hopper man i det og endrer alt på en gang eller er det lurest å ta en ting om gangen og ta det gradvis? Hvordan takle ett eventuelt tilbakefall osv? Fra før av så er jeg vandt til å gjøre veldig lite konstruktivt. Det vil si, jeg sitter stort sett hjemme foran pc.

Anonymkode: 6ad7a...d9d

Fortsetter under...

emilie321
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg har bestemt meg for å snu om livet mitt og virkelig gjøre en innsats for å få ett bedre liv nå og det jeg har planer om å gjøre er å begynne å jobbe som frivillig, delta på fontenehuset, finne meg en hobby og forsøke finne en venninne.

Jeg er veldig spent på det og hvordan det vil gå for meg. Og jeg skulle gjerne hatt andres råd som kanskje har vært igjennom det samme i forhold til hva som er lurt. Bare hopper man i det og endrer alt på en gang eller er det lurest å ta en ting om gangen og ta det gradvis? Hvordan takle ett eventuelt tilbakefall osv? Fra før av så er jeg vandt til å gjøre veldig lite konstruktivt. Det vil si, jeg sitter stort sett hjemme foran pc.

Anonymkode: 6ad7a...d9d

En ting av gangen, ting tar tid. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...