Gå til innhold

Skuffelsen ovenfor psykologen for at man ikke blitt bra

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg tenker mye på at jeg har skuffet psykologen min fordi jeg ikke har blitt bedre eller frisk. Jeg vet psykologen er skuffet over meg. Jeg har dårlig samvittighet for at jeg tok opp psykologen og dps sin tid, penger og ressurser for at de liksom skulle hjelpe meg med mine problemer og så ble jeg ikke litt bedre en gang. Jeg sa til de at bare jeg fikk den her behandlingen så ville jeg bli frisk. Men sånn ble det jo ikke. Jeg har ikke blitt noe særlig bedre en gang. Har vel blitt litt bedre, men ikke nevneverdig. 

Anonymkode: 3ba42...b1f

Fortsetter under...

Hvordan kan psykologen bli skuffet over at du ikke har blitt frisk?  Du har vel ikke med vilje fortsatt å være psyk heller, så det er vel i så fall heller psykologen som blir skuffet over sin innsats, men jeg håper jo ikke det heller. Noen ganger er det bare ikke mulig å gjøre stort mer? 

Eller så fins det vel andre behandlingsformer og steder som det kan være mulig å prøve kanskje? 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg tenker mye på at jeg har skuffet psykologen min fordi jeg ikke har blitt bedre eller frisk. Jeg vet psykologen er skuffet over meg. Jeg har dårlig samvittighet for at jeg tok opp psykologen og dps sin tid, penger og ressurser for at de liksom skulle hjelpe meg med mine problemer og så ble jeg ikke litt bedre en gang. Jeg sa til de at bare jeg fikk den her behandlingen så ville jeg bli frisk. Men sånn ble det jo ikke. Jeg har ikke blitt noe særlig bedre en gang. Har vel blitt litt bedre, men ikke nevneverdig. 

Anonymkode: 3ba42...b1f

Dette tror jeg ikke stemmer. Er du ennå i behandling? Hva er problemstillingen?

Anonymkode: 91c4e...054

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...