Gå til innhold

Kan mange års psykisk lidelse ødelegge en som person?

Anbefalte innlegg

Bortsett fra når jeg holder på å bli hypoman eller er hypoman så er det lite som engasjerer meg. Ting er et ork. Det var ikke slik før. Jeg vet ikke helt om jeg er deprimert eller bare skikkelig sliten, men noe som vanligvis ville gitt meg skikkelig glede gjør ikke det i særlig grad. Det er bare er gjøremål. 

Kan flere år med veldig mye depresjon, hypomanier og annen ustabilitet føre til permanent endring av personlighet slik som å føle lyst, glede, engasjement og kjærlighet? @kupton og andre. 

Fortsetter under...

Annonse

AnonymBruker
Kashmir skrev (1 minutt siden):

Hvordan ødelagt blir man? 

Tipper man blir en sur, grinebitende person som kun ser seg selv og sine behov, mindre empati, innesluttet. Ved langvarig alvorlig psykisk sykdom altså

Anonymkode: 8d8fb...6d5

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Tipper man blir en sur, grinebitende person som kun ser seg selv og sine behov, mindre empati, innesluttet. Ved langvarig alvorlig psykisk sykdom altså

Anonymkode: 8d8fb...6d5

Hm. Ja, det kan sikkert bli et resultat for noen. 

Annonse

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Jeg er endret. Men ødelagt er jeg langt i fra. Man må nesten prøve å gjøre det beste utifra den situasjon man er i nå. 

Anonymkode: 0cb83...310

Ja, det må man jo nesten gjøre. Jeg bare lurer på om jeg vil klare å jobbe. Det er jo det jeg vil, men av og til vanskelig å se for seg. 

Endret av Glitter
AnonymBruker
Glitter skrev (1 minutt siden):

Ja, det må man jo nesten gjøre. Jeg bare lurer på om jeg vil klare å jobbe. Det er jo det jeg vil, men av og til vanskelig å se for seg. 

Det måtte jeg godta jeg ikke kunne lengre. Elsket min jobb. Men valget var egentlig jobb eller livet.

Valget var da veldig lett. Og bare det å innse det var en byrde mindre å bære. Men det var ett par tøffe mnd der da jeg innså valget mitt.

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det måtte jeg godta jeg ikke kunne lengre. Elsket min jobb. Men valget var egentlig jobb eller livet.

Valget var da veldig lett. Og bare det å innse det var en byrde mindre å bære. Men det var ett par tøffe mnd der da jeg innså valget mitt.

Ja det kan jeg skjønner. Jeg vil nok prøve, men om det vil gå vet jeg ikke. Det virker som om kroppen min er ganske utbrent. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...