Gå til innhold

Møte opp til timen eller bare bli hjemme og vente på telefon?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
Kayia skrev (1 time siden):

Du får ta opp det i morgen da. 

Du svarte ikke på spørsmålet mitt om hvorfor du mener jeg burde ta opp tråden jeg har skrevet her med behandler? Hadde vært greit å vite for jeg ser ikke helt hensikten med det selv.

Anonymkode: 0edb2...707

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg ville holdt meg hjemme og latt være å svare på telefon.

Anonymkode: 48af4...db7

Haha, hvorfor? Det skulle mye til for at jeg ikke svarte på telefonen i alle fall.

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Du svarte ikke på spørsmålet mitt om hvorfor du mener jeg burde ta opp tråden jeg har skrevet her med behandler? Hadde vært greit å vite for jeg ser ikke helt hensikten med det selv.

Jo det gjorde jeg i denne setningen: 

"Jeg tenker ellers at du burde ta opp denne tråden i timen i morgen, om du ender med å benytte den. Nå har du brukt over to timer på å gruble på dette og prøve å forsvare at du ikke vil møte opp."

Jeg ville jo bare lest sms'en og tenkt "oi, så det blir time der i morgen ja", og om jeg ville brukt mer tid på dette så ville det vært å finne ut hvilken buss jeg må ta for å komme meg dit i tide. Etter det ville jeg vært ferdig med saken, men sånn er det jo ikke for deg.

Jeg vil tro at grubleri, bekymring, telefonangst, ubesluttsomhet, handlingsvegring etc er en del av det som hemmer funksjonaliteten din, og knyttet til det du ellers slter med og får behandling for. Om dere ikke allerede har snakket om dette er denne tråden - som er fortsettelse på en tråd du skrev før jul (dvs du har grublet på tematikken tlfmøter/kontormøter en god stund nå) - et godt og konkret eksempel på en hendelse som får konsekvenser for hverdagen din.

Hvordan gikk det i dag forresten? Dro du?

AnonymBruker
Kayia skrev (9 minutter siden):

Jo det gjorde jeg i denne setningen: 

"Jeg tenker ellers at du burde ta opp denne tråden i timen i morgen, om du ender med å benytte den. Nå har du brukt over to timer på å gruble på dette og prøve å forsvare at du ikke vil møte opp."

Jeg ville jo bare lest sms'en og tenkt "oi, så det blir time der i morgen ja", og om jeg ville brukt mer tid på dette så ville det vært å finne ut hvilken buss jeg må ta for å komme meg dit i tide. Etter det ville jeg vært ferdig med saken, men sånn er det jo ikke for deg.

Jeg vil tro at grubleri, bekymring, telefonangst, ubesluttsomhet, handlingsvegring etc er en del av det som hemmer funksjonaliteten din, og knyttet til det du ellers slter med og får behandling for. Om dere ikke allerede har snakket om dette er denne tråden - som er fortsettelse på en tråd du skrev før jul (dvs du har grublet på tematikken tlfmøter/kontormøter en god stund nå) - et godt og konkret eksempel på en hendelse som får konsekvenser for hverdagen din.

Hvordan gikk det i dag forresten? Dro du?

Oki. Takk for forklaring, jeg trenger å få ting inn med teskje i blant. Du har ellers rett i det du skriver. Det gikk greit i dag heldigvis, jeg endte opp med å dra ja.

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Oki. Takk for forklaring, jeg trenger å få ting inn med teskje i blant. Du har ellers rett i det du skriver. Det gikk greit i dag heldigvis, jeg endte opp med å dra ja.

Så bra og klokt av deg - og godt jobbet! :) Det stemte at det var kontortime ikke sant? :)

AnonymBruker
Kayia skrev (6 minutter siden):

Så bra og klokt av deg - og godt jobbet! :) Det stemte at det var kontortime ikke sant? :)

Takk for det 🙂 Og ja, det stemte at det var kontortime 🙂

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Takk for det 🙂 Og ja, det stemte at det var kontortime 🙂

Da gjetter jeg at du sitter med god følelse av mestring nå :) Ha en fin kveld og helg!

AnonymBruker
Kayia skrev (2 minutter siden):

Da gjetter jeg at du sitter med god følelse av mestring nå :) Ha en fin kveld og helg!

Joda, jeg er glad for at jeg ende opp med å gjøre noe med det og ikke bare velge letteste vei ut. Takk for det, jeg håper du får en fin kveld og helg du også 🙂

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...