Gå til innhold

Hvor mye før tiden møter du opp til timen på psykiatrisk?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvor mye før tiden møter du opp til timen på psykiatrisk?

Jeg møter stort sett opp 30-15 min før timen starter fordi jeg liker å være ute i god tid. Jeg er også avhengig av buss som gjør at jeg heller ofte velger å komme 30 min før heller enn 5 min. Er så dumt hvis bussen viser seg å være forsinket f.eks også kommer man for sent.

Anonymkode: 81dab...5f9

Fortsetter under...

Jeg er gjerne der 10 - 30 minutter før tiden. Det avhenger av om bussen er forsinket eller i rute. Har behandler i sentrum og bussen er der hel og halv så har jeg time f.eks kl 12 så må jeg være der ca en halv time før ellers blir jeg for sen til timen. 

Annonse

Eva Sofie
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Pleier å være der 30-60 min. før timen starter. Trenger å roe meg ned og å samle meg før jeg skal inn. Timene er viktige for meg, så dette er best for meg.

Anonymkode: c3db8...9fd

Jeg foretrekker om jeg klarer å være der 40 minutter før, og jeg blir igjen på venterommet 30-40 minutter etter timen. Begge deler er som du nevner, fordi jeg ser på terapien som viktig/god investering og jeg ønsker å samle både ode, tanker og kropp både før og etter timen.

Jeg ser at det er flere som møter opp nokså tidlig som meg, noen som møter opp 10-15 minutter og noen som kommer rett etter at terapeuten har sett etter de første gang...

AnonymBruker
Eva Sofie skrev (1 minutt siden):

Jeg foretrekker om jeg klarer å være der 40 minutter før, og jeg blir igjen på venterommet 30-40 minutter etter timen. Begge deler er som du nevner, fordi jeg ser på terapien som viktig/god investering og jeg ønsker å samle både ode, tanker og kropp både før og etter timen.

Jeg ser at det er flere som møter opp nokså tidlig som meg, noen som møter opp 10-15 minutter og noen som kommer rett etter at terapeuten har sett etter de første gang...

Hva bruker du tiden på når du sitter på venterommet etter timen?

Gjest Krøll47
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Etter timen? Da går jeg. 

Før timen, hvis jeg er der noen minutter før så føler jeg meg ofte uneasy. Gjør ingenting bortsett fra å prøve å ignorere diverse inntrykk eller møte blikket til noen. 

Annonse

Eva Sofie
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Anonymkofde: 81dab...5f9

Jeg liker å få samlet meg, som jeg nevner, også etter timen. I blant er det mye kaos etterpå... Jeg noterer ned stikkord fra det viktigste som jeg kan huske fra timen. For meg er det mest praktisk å gjøre på venterommet før jeg drar hjem.

AnonymBruker

Jeg kommer når timen begynner. Har jeg time kl 12.00 kommer jeg kl 12.00. Har avtale med behandler om å slippe venterom så behandler har døren sin åpen og jeg går rett inn når jeg kommer. Hadde jeg kommet tidlig, ville jeg ikke hatt mulighet til å gå rett inn på kontoret.

Anonymkode: 1ac46...522

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...