Gå til innhold

Er DPS-terapi av varighet 45 eller 60 minutter?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Krøll47 skrev (Akkurat nå):

Er de siste minuttene av klokketimen kanskje til å skrive journal o.l.? Skjønner ikke når de skal gjøre det ellers enn rett etterpå. Senere på dagen må det være et slit å huske, selv med notater. 

Nettopp + lese raskt gjennom siste notat på neste pasient.

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Ja. Så rart, ikke tenkt på at det er rart. Hatt det sånn i over et år. Men er der ikke veldig hyppig 

Anonymkode: ba33e...95e

Hvis du ikke er der så ofte så er det sikkert derfor du får litt lenger tid vil jeg tro? Til lenger tid mellom timene des mer har man jo stort sett behov for å ta opp og da er det jo greit med litt ekstra tid.

Anonymkode: 4b70c...dd8

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Min psykiater får aldri pasient rett etter meg. Hun går tilbake til kontoret etter å ha fulgt meg ut og publiserer journalnotat en kvarter senere ish. 

Anonymkode: ba33e...95e

Hvorfor følger hun deg ut?

Anonymkode: b110d...fcc

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvor mange pasienter har en behandler i løpet av en vanlig arbeidsdag normalt sett?

Anonymkode: 4b70c...dd8

Det kommer helt an på hvilken stilling vedkommende har og hvilke arbeidsoppgaver som følger med denne stillingen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...