Gå til innhold

Dere som har vært innlagt over tid på DPS eller andre steder; hvor knyttet ble du til

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Krøll47

Ila til sammen 4 måneder på to ulike steder - noen år siden - så var det flere ansatte som var helt ok og sympatiske men knyttet meg ikke til dem. Var også enda noen som var viktige på ulike måter. Har en favorittkontakt i minne fra hvert av de to stedene. Hadde jeg vært uheldig og endt med innleggelse på et eller annet tidspunkt igjen så ville jeg håpet at de fortsatt var der, men har ikke tenkt til å finne det ut. 

Endret av Krøll47
AnonymBruker

Jeg ble ikke spesielt knyttet til personalet spesifikt, det var mer den følelsen av å alltid ha noen tilgjengelig å snakke med om ting ble vanskelig som jeg ble "avhengig" av. Var innlagt i 6 måneder på det meste.

Anonymkode: 93ad9...2a1

Annonse

AnonymBruker
aa-k-j skrev (2 minutter siden):

Har brukerstyrt og vært innlagt endel, men har aldri blitt spesielt knyttet til noen. Har bare hatt litt større tillit til noen enn andre. 

Har det vært de samme ansatte i teamet ditt "alle" gangene du har vært innlagt?

Anonymkode: be784...83b

Annonse

Gjest Krøll47
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Ble ikke knyttet til noen. Var en eldre dame jeg hadde som kontakt og likte bedre enn de andre. Omsorgsfull. Jeg fikk klem da jeg dro. Husker henne vagt. 

Anonymkode: 12ec2...b0a

Medpasient eller pleier? Jeg ble "venner" med hele avdelingen jeg. Den ene er en nær venn den dag i dag. 

AnonymBruker
Krøll47 skrev (32 minutter siden):

Medpasient eller pleier? Jeg ble "venner" med hele avdelingen jeg. Den ene er en nær venn den dag i dag. 

Jeg mener i personalet.

Anonymkode: be784...83b

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...