Gå til innhold

Noen her som ikke har noe oppfølging fra psykiatrien på tross av at de fortsatt sliter psykisk?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen her som ikke har noe oppfølging fra psykiatrien på tross av at de fortsatt sliter psykisk? Hvordan klarer du deg alene på best mulig måte?

De jeg har hørt om som ikke lenger har noe som helst oppfølging fra psykiatrien er folk som har vært i psykiatrien tidligere, fått hjelp som gjorde dem bedre og som er så og si som friske å regne nå. Men for meg er det dessverre ikke tilfelle, jeg er bedre nå enn jeg var før men sliter fortsatt en del med litt forskjellig. Ønsket om å være selvstendig og klare meg alene uten psykiatrien er stor. Har planer om å gi det 6 måneder før jeg eventuelt vurderer å søke meg inn til behandling på nytt. 

Anonymkode: 8c0aa...555

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hva er det du trenger av psykiatrien er det at du må ha en å bare snakke med? 

Anonymkode: e7cc8...ab8

Ja, det er vel hovedsakelig det å ha noen å snakke med jeg hadde ønsket fra psykiatrien dersom jeg hadde valgt å få oppfølging der. 

Anonymkode: 8c0aa...555

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...