Eva Sofie Skrevet 21. januar Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Rik på kunnskap. Enkelt og greit. Anonymkode: ec2dc...d10 Jeg tenker at alle profesjoner har mye kunnskap. F.eks. har en psykologspesialist med 11 års utdannelse og praksis mye erfaring å bygge på i sin behandling av pasienter. Mange psykologer kan være slik du beskriver, men ikke ta alle over en kam. Jeg vil anta at nr. 3 hos TS er en som kunne jobbe effektivt og målrettet med lite omveier som drøyer ut behandlingen. Jeg tenker det er fint at vi har ulike profesjoner i helsevesenet. Det er bra du er fornøyd med din psykiater, og jeg ser hvor stor og viktig rolle de gjør i tillegg til fastlegen. Men jeg tenker at vi trenger alle på laget. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/477752-dere-som-har-g%C3%A5tt-til-flere-psykologerpsykiatere/page/2/#findComment-4241970 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.