Gå til innhold

Uvirkelighetsfølelse ved depresjon?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

AnonymBruker
Trinity80 skrev (2 minutter siden):

Det kan du google. Eller søke i tidligere tråder. Anonyme spør om dette daglig. 

Javel, jeg kan jo ikke Google hvordan de som har svart i tråden opplevde det. Grunnen til at spør om det er jo for å kunne sammenligne om det er samme jeg opplever. Hvis du ikke ønsker å svare er jo det helt greit, trenger ikke å være spydig for det. Kanskje noen andre vil svare. 

Anonymkode: d6d71...fed

Trinity80
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Javel, jeg kan jo ikke Google hvordan de som har svart i tråden opplevde det. Grunnen til at spør om det er jo for å kunne sammenligne om det er samme jeg opplever. Hvis du ikke ønsker å svare er jo det helt greit, trenger ikke å være spydig for det. Kanskje noen andre vil svare. 

Er ikke spydig altså, ønsker at du finner svar på noe som er litt skummelt å oppleve. Tipper du ikke kommer til å få mer svar enn du har fått, og da vet du at det er mer info i tidligere tråder. (Er sikkert 50 av de bare den siste tiden).

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 21.1.2024 den 20.19):

Vet at det er et symptom ved angst, men kan det også forekomme ved depresjon? En slags følelse av uvirkelighet og frakobling fra virkelighetheten?

Anonymkode: d6d71...fedm

Det har jeg opplevd i forbindelse med depresjon, og det er veldig ubehagelig.. Går over, heldigvis:)

Anonymkode: 430cf...f16

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg har også opplevd det. Det startet når jeg var 15 år og varte i flere år. Det kom som anfall. Veldig skremmende. Det sluttet når jeg startet på SSRI. 

Anonymkode: 21f7c...050

Veldig skremmende ja. Vil du fortelle hvordan du opplevde det?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...