Gå til innhold

Kanskje hypoman

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har ikke masse energi mtp søvnbehov osv men kjenner det er veldig vanskelig å legge seg fordi jeg er så glad og inspirert. Bruker også en del penger for tiden og har fått mer selvtillit og mistet sosial angst. Kan dette være meg bare? Noe sier meg at det ikke er det men så vil jeg ikke tilbake dit jeg var heller. Opplever ikke noe negativt med det heller. Har råd til de pengene jeg bruker. Har bestemt meg for å besøke jobb i morgen også. Kjennes som jeg skal på reunion og vise alle hvor bra det går. Hvordan vet man egentlig hvor grensa går mellom sitt vanlige jeg og begynnende hypomani? Hva spiller det for en rolle når man uansett ikke blir psykotisk og manisk? Tilbakefall til depresjon får jeg et par ganger i året uansett. Blir fallet høyere? Har så lyst til å bare nyte det, uavhengig av om dette er mitt vanlige jeg eller noe annet. Var deprimert nesten sammenhengende ett år nå i forveien. Det er en lettelse å kjenne glede. 

Anonymkode: 8e98e...917

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/477784-kanskje-hypoman/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...