Gå til innhold

Verre ved pms.’?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
UtakknemligDiva skrev (34 minutter siden):

Jeg begynte å gråte uten videre en gang i fjor. Ble plutselig veldig lei meg, men ingenting hadde skjedd. Så var det en rød flekk i trusa dagen etter. Det skjer ikke alltid. Men om jeg ikke blir lei meg, får jeg gjerne sterke smerter.. 

husker at jg slet med pms før jeg ble syk men da var jeg jo normal inninellom. Men nå lurer j på om økt symptomtrykk ifb depresjonen og angsten kan skyldes dette og

Anonymkode: cc166...590

AnonymBruker

Ja, betydelig verre ved pms. Når jeg ikke var deprimert var jeg alltid "gråtlabil" og hadde negative tanker ved mensstart. I ubehandlet depresjon forverret depresjonen seg. Behandlet depresjon med medisiner har jeg ikke pms i det hele tatt. 

Anonymkode: 23299...d80

Annonse

UtakknemligDiva

Nå har jeg kanskje en forklaring på hvorfor jeg har følt som jeg har gjort de siste 2 dagene. Dette trenger ikke å være mensen, men det kan være en forklaring, får se om det roer seg når den er over. 

Kroppen min har kilt, som om jeg har vært full av adrenalin hele dagen. Veksler mellom å være kvalm av stress til å være på gråten uten at noe har skjedd, til å bare ha masse energi. Dårlig matlyst, selv på kvelden. I går gikk jeg fra jobb og hjem, fordi jeg ikke orket tanken på å hjem å være rolig, eller til noen andre for å sitte stille der. Det er ca 10 km fra jobb til hjem. Det gikk på 3-4 timer, fikk gnagsår på tærne da. I dag når jeg kom på jobb var jeg plutselig litt rød «under der». Ikke alltid jeg kjenner smerte når den kommer, men da er det gjerne heller psykisk som jeg skrev tidligere. 

Endret av UtakknemligDiva

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...