Gå til innhold

Kan jeg ha blitt lobotomert uten å huske det?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Lurer også på hva slags grop det er. Har du vært hos fastlegen og fått tilbakemelding på om mr var normal? 

Anonymkode: 90aac...bba

Fastlegen henviste meg til nevro uten noen særlig forklaring, men er lenge til jeg skal dit så nå grubler jeg bare masse

Anonymkode: 60f21...cdb

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fastlegen henviste meg til nevro uten noen særlig forklaring, men er lenge til jeg skal dit så nå grubler jeg bare masse

Henvist til nevro pga funn i mr eller pga andre ting? 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Huff var kanskje dumt å poste det her, kan det slettes?

Du trenger ikke slette noe som helst, du gjør ikke noe galt å spørre. Dersom du bekymrer deg så sier det bare noe om at du er urolig og bekymret. Forsøk å les litt om lobotomering så ser du det. Jeg tror ikke noen her kan si noe om bildene er normale eller unormale. Det du kan gjøre er å ringe din lege og spørre. Få vedkommende til å ringe deg opp. Bare si du trenger å vite litt om hva han så og hvorfor du skal henvises slik at du slipper å bekymre deg så mye. 

Anonymkode: 0b4c6...b3e

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nevropsykolog for å gjøre sånn iq tester? 

Ja og spinalpunksjon. Prøver å ikke google, og sikkert dumt å spørre her. Er bare så mye grubling nå

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du trenger ikke slette noe som helst, du gjør ikke noe galt å spørre. Dersom du bekymrer deg så sier det bare noe om at du er urolig og bekymret. Forsøk å les litt om lobotomering så ser du det. Jeg tror ikke noen her kan si noe om bildene er normale eller unormale. Det du kan gjøre er å ringe din lege og spørre. Få vedkommende til å ringe deg opp. Bare si du trenger å vite litt om hva han så og hvorfor du skal henvises slik at du slipper å bekymre deg så mye. 

Anonymkode: 0b4c6...b3e

Takk ❤️

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...