Gå til innhold

Syk oppvekst

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vokste opp med en voksenperson som har fått prege hele mitt liv og min utvikling. 

Han var nok svært psykisk syk. Han kunne slå meg, kvele meg, til og med skyte etter meg bare fordi han synes det var "gøy"! 

Kunne servere meg noe å drikke for så å si "Nå har jeg forgifta deg! Du kommer til å dø!" Og kunne holde det gående lenge før han innrømmet at det var tull.

Kunne tvinge meg til å sitte på kne å gjenta en frase etter han, om jeg ikke gjorde det bra nok slo han meg i hode med en stokk.

Dopet meg ned masse også, fordi det var "gøy"

I tilegg til alt det psyke han tenkte og snakket om.. at han "snakket med døde, kunne lese tanker..osv

Han synes også det var gøy å forvirre meg, han fikk meg til å tvile på alt! Og sa hele tiden at jeg ikke kunne stole på mine egne tanker og følelser.. kun det han sa til meg.

Han er borte nå, men alt dette henger så igjen.. alt det fysiske han gjorde sitter i kroppen, jeg sliter fortsatt med å stole på egen virkelighetsoppfatning og alle de forskrudde tankene han hadde sitter i hodet enda, må fortsatt sjekke kopper og glass før jeg tørr å drikke av de..

Nå er det 10 år siden det tok slutt. Men føler livet aldri blir normalt...

Vet ikke om jeg har noe spørsmål her, bare godt å lufte litt. Lurer dog på hva som feiler en sånn fyr

Anonymkode: 79eb1...344

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/477844-syk-oppvekst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...