Gå til innhold

Kjøpe en pose med smågodt som avskjedsgave til psykologen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Trinity80

Jeg personlig hadde ikke kjøpt noe som løsvektsgodis. Men kjøp heller noe godt i lukket pose. 

Skal avslutte på min DPS på mandag, og har kjøpt en liten gave til min psykiater også - helt på tvers av min personlighet😅

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tror dere han vil sette pris på det eller er det teit? Jeg har gått til han i litt over ett år nå og fått mye hjelp med min paranoide personlighetsforstyrrelse. 

Anonymkode: 2580c...c44

Absolutt noe som er pakket inn om du skal kjøpe noe. 

Annonse

AnonymBruker
Trinity80 skrev (5 minutter siden):

Jeg personlig hadde ikke kjøpt noe som løsvektsgodis. Men kjøp heller noe godt i lukket pose. 

Skal avslutte på min DPS på mandag, og har kjøpt en liten gave til min psykiater også - helt på tvers av min personlighet😅

Så hyggelig gjort. Hva har du kjøpt?

Anonymkode: a249c...70a

Trinity80
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så hyggelig gjort. Hva har du kjøpt?

Hun liker bling, har lagt merke til drikkeflaske og mobildeksel. Så kjøpte en nøkkelring i samme serie til henne☺️ Tenkte å skrive ett par linjer på et lite kort, lage ett hull med hullmaskinen på kontoret (hvis vi har noen enda hehe) og feste nøkkelringen til den.

Trodde aldri jeg kom til å gjøre det, men ett innlegg her for en tid siden fikk meg til å ombestemme meg. DOL altså!

AnonymBruker
Trinity80 skrev (5 minutter siden):

Hun liker bling, har lagt merke til drikkeflaske og mobildeksel. Så kjøpte en nøkkelring i samme serie til henne☺️ Tenkte å skrive ett par linjer på et lite kort, lage ett hull med hullmaskinen på kontoret (hvis vi har noen enda hehe) og feste nøkkelringen til den.

Trodde aldri jeg kom til å gjøre det, men ett innlegg her for en tid siden fikk meg til å ombestemme meg. DOL altså!

Så omtenksomt av deg🥰

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...