Gå til innhold

Redd for at noen har hacket mobilen min og sitter å livestreamer fra kameraet mitt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Nei men nå har jeg blitt så paranoid at jeg ikke tørr å gå på butikken fordi jeg tror at noen dol brukere skal følge etter meg, spesielt en. 

Anonymkode: b4613...e61

Men hva er den logiske begrunnelsen for at noen fra DOL skulle forfølge deg? 

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Synes du? Jeg er ikke overrasket over at du følger med ei eller er nysgjerrig. Men jeg tror på det argeste at du ville visst mer enn du vet. 

Nei

Det begrenset hvor mye 

AnonymBruker
Glitter skrev (19 minutter siden):

Men hva er den logiske begrunnelsen for at noen fra DOL skulle forfølge deg? 

Fordi. Har ikke logisk grunn bare at jeg synes noen virker mer skummelenn andre. 

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Fordi. Har ikke logisk grunn bare at jeg synes noen virker mer skummelenn andre. 

Okei. Men jeg tror at å forsøke å utforske og utfordre disse tankene kan være nyttig. Så om du har en behandler så vil det være bra å få luftet det. 

Annonse

AnonymBruker

Hvorfor skulle noen gidde å se på livet ditt på livestream eller følge etter deg i butikken? Kan ikke tenke meg noe kjedeligere enn å se livestream av livet til en random person, i hvert fall ikke gidde å følge etter dem på butikken. Har da bedre ting å gjøre.

Anonymkode: 78d34...bf0

AnonymBruker
Glitter skrev (11 minutter siden):

Okei. Men jeg tror at å forsøke å utforske og utfordre disse tankene kan være nyttig. Så om du har en behandler så vil det være bra å få luftet det. 

Hva skal jeg si til henne? At noen på dol er skummel? 

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja hvordan vet du de ikke er det?

På generelt grunnlag er ikke folk på forum det. I hvert fall ikke for de andre ukjente brukerne på forum. 

Annonse

AnonymBruker
Glitter skrev (1 minutt siden):

På generelt grunnlag er ikke folk på forum det. I hvert fall ikke for de andre ukjente brukerne på forum. 

Skjønte ikke 

AnonymBruker
Kashmir skrev (39 minutter siden):

Du har alt sagt det 🙂 det er ikke noe problem. 

Glitter sa jeg skulle si det behandler derav svarte jeg som over… 

AnonymBruker

Blir batteriet ditt fortere tømt, bruker kameraappen mye data? Hvis nei er du ikke hakket. Hvis ja så er du ikke hakket heller, men garantert ikke bed nei.

Anonymkode: 1bdbe...112

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...