AnonymBruker Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar . Anonymkode: 735fe...c10 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/477864-ketamin-behandling-hva-betalte-du-hvor-fikk-du-behandlingen-og-ble-du-bra/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar Fikk gratis via Sykehuset Østfold (ja, vet jeg har vært veldig heldig). Veldig fornøyd med all hjelp jeg fikk før, under og etter behandling! Ble veeeeeldig mye bedre enn jeg var da jeg fikk første behandling, enda jeg var mildt sagt skeptisk og hadde liten tro på det egentlig. Hadde jo prøvd alt annet (det meste av medisiner, terapi, mange runder ECT..). Var som å komme ut av en sort tåke og se på meg selv, de rundt meg og livet generelt med nye øyne. Helt sprøtt. Har hatt tilbakefall i etterkant, men ikke vært så dypt og langvarig deprimert som før denne behandlingen i ettertid. Også gjorde behandlingen at jeg endelig klarte og turte å ta tak i og få hjelp med vonde traumer. Kjenner for øvrig til et par stykker som ikke har hatt noe hjelp av ketamin, men jeg anbefaler folk å prøve om de får muligheten. Tenker man har alt å vinne på å prøve, bortsett fra det rent økonomiske og at behandlingen kan oppleves tøff for enkelte. Men det får man hjelp til å håndtere. Masse lykke til om du skal i gang med ketamin-behandling, TS ❤️ Anonymkode: dafa5...cb6 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/477864-ketamin-behandling-hva-betalte-du-hvor-fikk-du-behandlingen-og-ble-du-bra/#findComment-4243298 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (10 timer siden): Fikk gratis via Sykehuset Østfold (ja, vet jeg har vært veldig heldig). Veldig fornøyd med all hjelp jeg fikk før, under og etter behandling! Ble veeeeeldig mye bedre enn jeg var da jeg fikk første behandling, enda jeg var mildt sagt skeptisk og hadde liten tro på det egentlig. Hadde jo prøvd alt annet (det meste av medisiner, terapi, mange runder ECT..). Var som å komme ut av en sort tåke og se på meg selv, de rundt meg og livet generelt med nye øyne. Helt sprøtt. Har hatt tilbakefall i etterkant, men ikke vært så dypt og langvarig deprimert som før denne behandlingen i ettertid. Også gjorde behandlingen at jeg endelig klarte og turte å ta tak i og få hjelp med vonde traumer. Kjenner for øvrig til et par stykker som ikke har hatt noe hjelp av ketamin, men jeg anbefaler folk å prøve om de får muligheten. Tenker man har alt å vinne på å prøve, bortsett fra det rent økonomiske og at behandlingen kan oppleves tøff for enkelte. Men det får man hjelp til å håndtere. Masse lykke til om du skal i gang med ketamin-behandling, TS ❤️ Anonymkode: dafa5...cb6 Takk for svar🥰hvordan gikk du frem for å få henvisning offentlig? Jeg ønsker å prøve behandlingen, men det er dyrt. Anonymkode: 735fe...c10 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/477864-ketamin-behandling-hva-betalte-du-hvor-fikk-du-behandlingen-og-ble-du-bra/#findComment-4243350 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.