Gå til innhold

Hvor mange dager sammenhengende

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Flere uker. Men liten vits. Man bør ta det ved behov og faktisk føle om det er veldig behov akkurat den dagen. Man kan miste virkning av den, og når en medisin virker godt, ja da bør man være forsiktig med å ta for mange.

Anonymkode: 8b44a...7d5

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Flere uker. Men liten vits. Man bør ta det ved behov og faktisk føle om det er veldig behov akkurat den dagen. Man kan miste virkning av den, og når en medisin virker godt, ja da bør man være forsiktig med å ta for mange.

Lege mener jeg bør ta det hver dag en periode pga tilstanden min

Anonymkode: 222e2...09f

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hvis legen sier det. Hvorfor  spør du da? Synes dog det er rart av en lege å mate pasientene sine med narkotika.

Anonymkode: bf9ab...88b

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvis legen sier det. Hvorfor  spør du da? Synes dog det er rart av en lege å mate pasientene sine med narkotika.

Det er en psykiater på sykehus.. 

jeg spør fordi jeg ikke liker å ta sånt. Men skjønner også at jeg kanskje trenger det nå

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er en psykiater på sykehus.. 

jeg spør fordi jeg ikke liker å ta sånt. Men skjønner også at jeg kanskje trenger det nå

Som mener du skal ta det hver dag? Hvordan blir du på de da?

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

For en periode er det helt greit. Gått på de i 2 mnd i strekk og ble ikke avhengig. Var bare å slutte. Etter det kun ved behov når behovet er stort nok.

Stol alltid på legen din, ikke på oss. Så enkelt er det egentlig.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...