Gå til innhold

Når får man regning fra apoteket?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei, jeg ville bare forsikre meg om at jeg ikke gikk glipp av denne regningen her så tenkte spørre her om andres erfaringer om når regningene fra apoteket bruker å komme. Jeg har fått regninger før, men jeg kan ikke huske når jeg brukte å få den. Saken er den er at jeg hadde multidose ordning hos Apotek1. Det var kommunen som brukte å hente dette ut for meg, men ettersom jeg har hatt frikort i fjor er det lenge siden jeg har mottatt faktura. Men nå så avsluttet jeg avtalen i slutten av desember, men jeg ser nå på helsenorge så har jeg fått registrert en egenandel på 411 kr fra apoteket 9. januar. Så vidt jeg kan huske brukte ofte summen man skal betale registrert som betalt egenandel før man faktisk har fått betalt fakturaen? 

Når kan jeg forvente å få regningen? I starten av februar kanskje? Om jeg ikke husker feil så bruker de sende ut faktura for hele måneden den måneden som kommer etter? Så regningen fra januar får man i februar?

Anonymkode: 46c1f...929

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...