Gjest anders Skrevet 12. april 2002 Del Skrevet 12. april 2002 hei, jeg er en gutt på 21 år. jeg tok en test forleden som viste at jeg forbrenner ca 3000 kalorier pr dag. hvor lite bør jeg da få i meg for å gå ned i vekt på en fornuftig måte? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnolia Skrevet 12. april 2002 Del Skrevet 12. april 2002 Hva slags test var det du tok? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anders Skrevet 12. april 2002 Del Skrevet 12. april 2002 Hva slags test var det du tok? gå til www.slankenett.no 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PecMan Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Ein fornuftig strategi, viss du vil ta av ca. ein halv kilo feitt i veka, er å kutte ca. 250 kaloriar og brenne omtrent det same gjennom trening og aktivitet. Då vil du med litt lett rekning sjå at du ligg på eit kaloriunderskudd på ca. 500 per dag, som vil bety 3500 i veka. Det er omtrent kva som skal til for å brenne ein halv kilo feitt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.