Gå til innhold

Nordmenn og mistenksomhet


Kashmir-

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Lillemus skrev (6 minutter siden):

Sover aller best på kaldt rom. :) Har vinduet på soverommet stort sett hele året, men lukker det når det nærmer seg -10 ute. Nå er det vel +3 der inne tenker jeg. Har ull-laken under lakenet, varmeflaske i fotendene, to lag ulldyne og ullteppe over fotenden. Det er faktisk ulltrekk på puta også, men jeg har vanlig putetrekk utenpå da. Elsker det! Sover som en stein.

Ull laken?? Hva er det?? +3 på soverommet?? Aldri hørt om ulldyne eller ull laken. Jeg har dundyne og tenkt det er normalt. Jeg tror jeg hadde blir døds syk hvis jeg skulle hatt vinduet åpent nå også liker jeg ikke tanken på edderkopper. 

Anonymkode: b1240...d37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ull laken?? Hva er det?? +3 på soverommet?? Aldri hørt om ulldyne eller ull laken. Jeg har dundyne og tenkt det er normalt. Jeg tror jeg hadde blir døds syk hvis jeg skulle hatt vinduet åpent nå også liker jeg ikke tanken på edderkopper. 

Anonymkode: b1240...d37

Ull-laken: https://ullnorge.no/products/ulllaken?variant=36647958151336&currency=NOK&utm_medium=product_sync&utm_source=google&utm_content=sag_organic&utm_campaign=sag_organic&gad_source=1&gclid=CjwKCAiA_OetBhAtEiwAPTeQZ2Rl8DpSTNz1KOchGMLjwRqh5vlGX56M68t96q7taqhrgg1dOQuahxoCqU4QAvD_BwE

Dundyne er deilig det. :) For meg er det ikke varmt nok på vinteren, men det er jo bare å slenge et ullteppe oppå. Det er ingen edderkopper som kommer inn på denne tiden av året, ikke her i alle fall. Ja, +3 inne på soverommet, på det kaldeste har det vært så kaldt at vannflaska på nattbordet mitt var bunnfrossen! 😂 Må ha frisk luft for å sove godt, så det er kun når det er veldig kaldt ute at vi lukker vinduet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (1 minutt siden):

Ull-laken: https://ullnorge.no/products/ulllaken?variant=36647958151336&currency=NOK&utm_medium=product_sync&utm_source=google&utm_content=sag_organic&utm_campaign=sag_organic&gad_source=1&gclid=CjwKCAiA_OetBhAtEiwAPTeQZ2Rl8DpSTNz1KOchGMLjwRqh5vlGX56M68t96q7taqhrgg1dOQuahxoCqU4QAvD_BwE

Dundyne er deilig det. :) For meg er det ikke varmt nok på vinteren, men det er jo bare å slenge et ullteppe oppå. Det er ingen edderkopper som kommer inn på denne tiden av året, ikke her i alle fall. Ja, +3 inne på soverommet, på det kaldeste har det vært så kaldt at vannflaska på nattbordet mitt var bunnfrossen! 😂 Må ha frisk luft for å sove godt, så det er kun når det er veldig kaldt ute at vi lukker vinduet.

Det vil jeg si det allerede er for meg, jeg skjønner ikke at det går an. Selv sover jeg med pysj under dyna og grunnen til at jeg skal sove med varmepute er fordi jeg har hørt det er beroligende å holde rundt noe varmt. Ikke fordi jeg fryser. Kan ikke skjønne de som ligger naken, i iskalde heller. Det er jo og anbefalt. Jeg vet det er anbefalt å ha det kaldt men jeg har sikkert 22 grader på soverommet. 

Anonymkode: b1240...d37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Det vil jeg si det allerede er for meg, jeg skjønner ikke at det går an. Selv sover jeg med pysj under dyna og grunnen til at jeg skal sove med varmepute er fordi jeg har hørt det er beroligende å holde rundt noe varmt. Ikke fordi jeg fryser. Kan ikke skjønne de som ligger naken, i iskalde heller. Det er jo og anbefalt. Jeg vet det er anbefalt å ha det kaldt men jeg har sikkert 22 grader på soverommet. 

Anonymkode: b1240...d37

Det er jo heldigvis forskjell på oss. :) Jeg hadde slitt veldig med å sove i 22 grader og kunne i alle fall ikke hatt noen varmepute i en slik temperatur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (1 minutt siden):

Det er jo heldigvis forskjell på oss. :) Jeg hadde slitt veldig med å sove i 22 grader og kunne i alle fall ikke hatt noen varmepute i en slik temperatur!

Hvordan sover du på sommeren da? Må du legge dyna i fryseren før du sovner? 

Anonymkode: b1240...d37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvordan sover du på sommeren da? Må du legge dyna i fryseren før du sovner? 

Anonymkode: b1240...d37

Da har jeg en tynnere dyne, selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Lillemus skrev (4 minutter siden):

Da har jeg en tynnere dyne, selvfølgelig.

Så langt tenkte jeg ikke. Ja det var logisk. 

Anonymkode: b1240...d37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slabbedask
Everybody skrev (1 time siden):

Utlandet, særlig i landene India og Pakistan er helt annerledes. Der snakker alle med alle hele tiden.

Det høres utrolig slitsomt ut, et rent helvete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...