Gå til innhold

Hvor lenge har man legemiddel i systemet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Vil det stabilisere seg selv om man går over på en annen medisin? I dette tilfellet avslutte en antidepressiva og så gå over på en AP.

vil det likevel stabilisere /justere seg etter antidepressivaen?

Anonymkode: 47c30...b50

Noen som vet dette?

Fortsetter under...

AnonymBruker
kupton skrev (På 31.1.2024 den 9.54):

Etter 5 ggr halveringstiden er all medisin ute av kroppen. Det kan ta noe lenger tid før alt er tilbake til det gamle i kroppen, men etter et par uker bør det være greit.

Gjelder dette også antidepressiva? Blir hjernekjemien tilbake etter ca to uker? Hvordan er det om man går over på AP etter avslutning, blir balansen etter AD fortsatt retta opp? 

AnonymBruker
erik123 skrev (1 time siden):

Nå har jeg begynt med Zyprexa, håper den hjelper mot angst og søvnproblemer. Håper at jeg slipper de verste bivirkningene. Tror det skal gå bra. 

Jeg fikk ulvehunger av Zyprexa, men den hjalp på tankekjøret.

Anonymkode: a67c3...357

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 1.2.2024 den 17.50):

Vil det stabilisere seg selv om man går over på en annen medisin? I dette tilfellet avslutte en antidepressiva og så gå over på en AP.

vil det likevel stabilisere /justere seg etter antidepressivaen?

Dytter opp denne

Annonse

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg fikk ulvehunger av Zyprexa, men den hjalp på tankekjøret.

Anonymkode: a67c3...357

Får sove igjen nå. Sp den var effektiv, og jeg blir roligere. Er ikke nødt til å spise mer. Må ha litt vilje sjøl. 

AnonymBruker

vil det likevel stabilisere /justere seg etter antidepressivaen?

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

vil det likevel stabilisere /justere seg etter antidepressivaen?

Hva er AP?

Annonse

AnonymBruker
erik123 skrev (48 minutter siden):

Er ikke det litt for kort tid? Hvis du tar tre stk. da, er det 8 timer da også? 

7.5mg er max anbefalt dose og dermed det de skriver utifra når man har lov å kjøre bil, så fremst man ikke får hangover, da skal man ikke kjøre uansett.

Bruker man mer enn 7.5 så må ma  ta det opp med lege om man bør kjøre i heletatt. 

Anonymkode: 793ed...ab9

AnonymBruker skrev (På 3.2.2024 den 13.06):

7.5mg er max anbefalt dose og dermed det de skriver utifra når man har lov å kjøre bil, så fremst man ikke får hangover, da skal man ikke kjøre uansett.

Bruker man mer enn 7.5 så må ma  ta det opp med lege om man bør kjøre i heletatt. 

Anonymkode: 793ed...ab9

Det hender jeg vare tar 3,75, deler den i to. Men da får jeg ikke sove. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...