Gå til innhold

Hvor mye ledger man paa srg av quetiapin 25 mg I lopet av en uke om man Bruder det ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

snusmumeriken96
Everybody skrev (5 minutter siden):

Ingenting.

Hvorfor skriver du alltid så fort og har masse skrivefeil i innleggene dine?

Fordijeg har engelsk, faar ikke bytta, legger du paa deg ingenting ? Jeg tror jeg har gaat opp 2 kg paa to dager, en for hver dag¿??

Everybody
snusmumeriken96 skrev (Akkurat nå):

Fordijeg har engelsk, faar ikke bytta, legger du paa deg ingenting ? Jeg tror jeg har gaat opp 2 kg paa to dager, en for hver dag¿??

Nei du har nok ikke lagt på deg 2 kg på 2 dager fordi du tar 25 mg kvetiapin. Høyere doser må til.

snusmumeriken96
Everybody skrev (12 minutter siden):

Nei du har nok ikke lagt på deg 2 kg på 2 dager fordi du tar 25 mg kvetiapin. Høyere doser må til.

OK muskler da jeg akkuratt har starts med styrketrening, er say redd, men har saa mye angst aa stemmer, og faar aldri sove

Annonse

Everybody
snusmumeriken96 skrev (Akkurat nå):

OK muskler da jeg akkuratt har starts med styrketrening, er say redd, men har saa mye angst aa stemmer, og faar aldri sove

Angst og stemmer? Ja da kan kvetiapin hjelpe og også antidepressiva.

AnonymBruker
snusmumeriken96 skrev (20 minutter siden):

Kanskje du har feil dose. Quatiapin virker forskjellig har jeg inntrykk av. 

Anonymkode: eb339...d70

snusmumeriken96 skrev (11 minutter siden):

Du legger ikke på deg 2 kg muskler på 2 dager, det tar månedsvis å legge på seg flere kilo muskler. Det skyldes nok tarminnhold og vann i kroppen, om du er kvinne kan syklusen også ha betydning.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Formye ?

Anonymkode: f7868...68b

Nei jeg vet ikke jeg hva folk bruker. Derfor jeg sa de virket indivuelt så må en prøve seg frem i samarbeid med behandler. 

AnonymBruker
Lillemus skrev (4 minutter siden):

Du legger ikke på deg 2 kg muskler på 2 dager, det tar månedsvis å legge på seg flere kilo muskler. Det skyldes nok tarminnhold og vann i kroppen, om du er kvinne kan syklusen også ha betydning.

Ingen Annelse, vil egentlig bli tynnere. Saa dette ja, blir saa sulten aa spiser I sovne, ingen Anne medis8n fungerer.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ingen Annelse, vil egentlig bli tynnere. Saa dette ja, blir saa sulten aa spiser I sovne, ingen Anne medis8n fungerer.

Er det bivirkning? Det er skummelt å spise når du sover for da kan du sette i halsen. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...