Gå til innhold

Ble du bedre av innleggelse?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er på fjerde uka med innleggelse nå og blir ikke bedre.. 

Anonymkode: 6bd1a...cdf

Har du begynt på nye medisiner? Jeg ble det bedre,  men det tok tid og det var litt mye inn og ut av sykehuset. Hva er problemstillingen din? Jeg har bp2 .

Anonymkode: 65040...a34

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har du begynt på nye medisiner? Jeg ble det bedre,  men det tok tid og det var litt mye inn og ut av sykehuset. Hva er problemstillingen din? Jeg har bp2 .

Anonymkode: 65040...a34

Har testa ut noe medisiner,avslutta medisin og skal prøve enda en ny.

Sammensatt problematikk, men depresjon/traume/angst ellernoe. Litt ullent 

Annonse

AnonymBruker

Trodde de hadde slutta med så lange innleggelser? 

Men ja den gangen jeg var innlagt og jeg var innlagt i 1 uke så ble jeg jo bedre. Det var da jeg var i en dyp krise pga en akuttsituasjon. 

Men hva er planen din/dems da ts? Hva er formålet med at du er der? 

Anonymkode: 34549...d04

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Trodde de hadde slutta med så lange innleggelser? 

Men ja den gangen jeg var innlagt og jeg var innlagt i 1 uke så ble jeg jo bedre. Det var da jeg var i en dyp krise pga en akuttsituasjon. 

Men hva er planen din/dems da ts? Hva er formålet med at du er der? 

Stabilisere og bli bedre vel. Når man er alt for dårlig til å klare seg hjemme og ikke har funnet riktig medisin - som er avgjørende for å være mottakelig / i stand til annen behanling/mobilisering/klare seg

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

For dårlig til det dessverre

For dårlig? For dårlig på hvilken måte? Hva driver du tiden med når du er innlagt bare ligger du i sengen hele dagen og ser på mobilen? Er ikke så mye mer å gjøre inne på et sykehus. Blir ikke bedre av det. Da blir du aldri bedre av depresjon. Stillesitting dyrker sløvhet. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

For dårlig? For dårlig på hvilken måte? Hva driver du tiden med når du er innlagt bare ligger du i sengen hele dagen og ser på mobilen? Er ikke så mye mer å gjøre inne på et sykehus. Blir ikke bedre av det. Da blir du aldri bedre av depresjon. Stillesitting dyrker sløvhet. 

Det er en grunn til at jeg er innlagt, kanskje du ikke skal mene så mye om det. Vil ikke brette ut detaljwe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...