AnonymBruker Skrevet 2. februar Del Skrevet 2. februar Fru2020 skrev (21 timer siden): Jeg har tenkt på det i det siste. Om jeg kan ha bipolar to? Jeg er nå, som noen av dere vet, stormende forelsket. Jeg har det virkelig bra. Men jeg er ikkje på langt nær så høyt oppe som jeg var en periode i vår. Da fløy jeg på skyene og følte meg euforisk. Jeg lurer nå på om det kan ha vært hypomani? Jeg kan huske flere slike episoder i livet mitt når jeg har vært på toppen av verden. Og så er det jo ingen tvil om at jeg har hatt depressive perioder. Big time. Jeg har jo gått på Lamictal i mange år. Da jeg var euforisk i vår sluttet jeg på dem og to dager etterpå var jeg rett i kjelleren igjen. Begynte på igjen etter en måned og etter å ha kommet opp i dose igjen ble jeg bedre. Hva tenker dere? Tankene dine om BP2 høres svært fornuftig ut. Anonymkode: 47cdb...0dd 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/477971-kan-jeg-ha-bipolar-lidelse/page/2/#findComment-4244962 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.