Gå til innhold

Andre som opplever at det å komme tilbake til jobb (redusert i mitt tilfelle) bidrar til tilfriskning?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ja absolutt, jeg hadde kastet bort 5 år av livet mitt på meningsløs pjatt med haugevis av psykologer, men det var først da jeg fikk innhold og mening i livet at ting ble bedre. 

Anonymkode: a7a2a...72a

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så heldig du er. Savner et sted å gå til selv

Anonymkode: 1e50f...f45

Har du mulighet for å søke deg en jobb du kan trives og blomstre i?

Anonymkode: 210ca...4fe

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja absolutt, jeg hadde kastet bort 5 år av livet mitt på meningsløs pjatt med haugevis av psykologer, men det var først da jeg fikk innhold og mening i livet at ting ble bedre. 

Anonymkode: a7a2a...72a

Hvorfor gikk du til så mange, ulike psykologer?

Anonymkode: 210ca...4fe

AnonymBruker

Å stå utenfor jobb er roten til alt vondt sies det. 
Normalitet og rutiner i hverdagen er en stor del av terapien i seg selv. Veldig viktig å komme seg i gjenge. 
Men det kan være lurt å trappe opp gradvis og ikke begynne rett på 100% 

Anonymkode: 18d19...b70

AnonymBruker

Jobb er veldig godt for meg og min helse. Men jeg må også ta vare på min helse, spesielt i perioder med symptomtrykk. Jeg har BP2 og har blitt flink på å sette meg selv først og at jeg ikke trenger å være superhelt på jobb. Men det hjelper også på at jeg har en jobb som også gir meg mye glede tilbake. Og at jeg legger den fra meg når jeg går ut døren. 

Anonymkode: a6eba...9c2

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...