AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 Skrevet 2. februar 2024 Har hatt en lang periode med ekstremt mye angst stress depresjon belastning og klarer ikke roe/slappe av. Er i medisin utprøving osv. Merker at sliten for meg nå er rett i uro- og klarer ikke slappe av. Blir anbefalt sobril, men er det innafor for å klare å hvilt seg og få ned stresset? Anonymkode: 89f2d...708 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 Skrevet 2. februar 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Har hatt en lang periode med ekstremt mye angst stress depresjon belastning og klarer ikke roe/slappe av. Er i medisin utprøving osv. Merker at sliten for meg nå er rett i uro- og klarer ikke slappe av. Blir anbefalt sobril, men er det innafor for å klare å hvilt seg og få ned stresset? Anonymkode: 89f2d...708 Det skulle jeg tro. Er det behandler som har anbefalt? Anonymkode: 352ed...85d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 Skrevet 2. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det skulle jeg tro. Er det behandler som har anbefalt? Anonymkode: 352ed...85d Ja. Anonymkode: 89f2d...708 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 Skrevet 2. februar 2024 Det er sånn at følelser uro og symptomer blir alt for mye for meg og klarer ikke slappe av- noe jeg sårt trenger. Gi systemet litt pauser. Sitter langt inne å ta sobril hver dag for å klare å roe seg og slappe av men trenger det kanskke i en periode? Håper bare ikke det gjør noe verre- men kommer ingen vei med å vøre såpass dårlig heller Anonymkode: 89f2d...708 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 Skrevet 2. februar 2024 Jeg personlig ville ha lyttet til råd fra behandler og tatt Sobril som forskrevet. Anonymkode: 352ed...85d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 Skrevet 2. februar 2024 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Jeg personlig ville ha lyttet til råd fra behandler og tatt Sobril som forskrevet. Anonymkode: 352ed...85d Ja..må jo det. Men syns det er fælt. Noen andre som har brukt det til samme formål over en periode ? Anonymkode: 89f2d...708 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 Skrevet 2. februar 2024 Hvorfor er det fælt? Jeg bruker det også nå i en tøff periode. Anonymkode: 352ed...85d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 Skrevet 2. februar 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hvorfor er det fælt? Jeg bruker det også nå i en tøff periode. Anonymkode: 352ed...85d Redd for avhengighet og vil helst klare å regulere meg selv osv Men er det håp om at det kan hjelpe en gjennom det verste så man får kommet seg og klare å slutte med den? Anonymkode: 89f2d...708 0 Siter
Everybody Skrevet 2. februar 2024 Skrevet 2. februar 2024 Sobril er en veldig svak benzo så ikke forvent enorm effekt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 Skrevet 2. februar 2024 Everybody skrev (Akkurat nå): Sobril er en veldig svak benzo så ikke forvent enorm effekt. Jeg har effekt av den.. enn så lenge. Men godt å vite det finns sterkere saker om det blir tøffere🥲 Anonymkode: 89f2d...708 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 Skrevet 3. februar 2024 En slik medisin kan gi deg indre ro i den grad at du klarer å slappe av og lade opp batteriene dine og samle energi. Hvis du går konstant sliten og urolig har kroppen lite å gå på, og du havner i en vond sirkel. Hvis legen anbefaler så hør på han Anonymkode: 08c2c...fcf 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 Skrevet 3. februar 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): En slik medisin kan gi deg indre ro i den grad at du klarer å slappe av og lade opp batteriene dine og samle energi. Hvis du går konstant sliten og urolig har kroppen lite å gå på, og du havner i en vond sirkel. Hvis legen anbefaler så hør på han Anonymkode: 08c2c...fcf Det jeg håper da at det over tid kan hjelpe systemet over i en bedre tilstand Anonymkode: 89f2d...708 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.