Gå til innhold

Sobril for å klare å slappe av

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har hatt en lang periode med ekstremt mye angst stress depresjon belastning og klarer ikke roe/slappe av. Er i medisin utprøving osv.

Merker at sliten for meg nå er rett i uro- og klarer ikke slappe av. Blir anbefalt sobril, men er det innafor for å klare å hvilt seg og få ned stresset?

Anonymkode: 89f2d...708

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/477987-sobril-for-%C3%A5-klare-%C3%A5-slappe-av/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Har hatt en lang periode med ekstremt mye angst stress depresjon belastning og klarer ikke roe/slappe av. Er i medisin utprøving osv.

Merker at sliten for meg nå er rett i uro- og klarer ikke slappe av. Blir anbefalt sobril, men er det innafor for å klare å hvilt seg og få ned stresset?

Det skulle jeg tro. Er det behandler som har anbefalt?

Anonymkode: 352ed...85d

AnonymBruker

Det er sånn at følelser uro og symptomer blir alt for mye for meg og klarer ikke slappe av- noe jeg sårt trenger. Gi systemet litt pauser. Sitter langt inne å ta sobril hver dag for å klare å roe seg og slappe av men trenger det kanskke i en periode?

Håper bare ikke det gjør noe verre- men kommer ingen vei med å vøre såpass dårlig heller

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Jeg personlig ville ha lyttet til råd fra behandler og tatt Sobril som forskrevet.

Ja..må jo det. Men syns det er fælt. Noen andre som har brukt det til samme formål over en periode ?

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hvorfor er det fælt? Jeg bruker det også nå i en tøff periode.

Redd for avhengighet og vil helst klare å regulere meg selv osv

Men er det håp om at det kan hjelpe en gjennom det verste så man får kommet seg og klare å slutte med den?

AnonymBruker

En slik medisin kan gi deg indre ro i den grad at du klarer å slappe av og lade opp batteriene dine og samle energi. 
Hvis du går konstant sliten og urolig har kroppen lite å gå på, og du havner i en vond sirkel. 
Hvis legen anbefaler så hør på han 

Anonymkode: 08c2c...fcf

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

En slik medisin kan gi deg indre ro i den grad at du klarer å slappe av og lade opp batteriene dine og samle energi. 
Hvis du går konstant sliten og urolig har kroppen lite å gå på, og du havner i en vond sirkel. 
Hvis legen anbefaler så hør på han 

Anonymkode: 08c2c...fcf

Det jeg håper da at det over tid kan hjelpe systemet over i en bedre tilstand 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...