Seroxat Skrevet 2. februar 2024 Skrevet 2. februar 2024 Jeg har tatt Seroxat 20 mg i ca 3 måneder i tillegg til 1/4 tablett Quetapin for søvn. Forrige mandag kutta jeg ut Seroxat og Quetapin kutta jeg ut i går. Pr nå er jeg helt følelsesløs; kjenner hverken på glede, blir ikke rørt eller lei meg. Er det vanlig å bli følelsesmessig avstumpa etter bruk av antidepressiva? Evt hvor lang tid tar det før følelser kommer tilbake igjen? Setter veldig pris på tilbakemeldinger da dette er frustrerende. 0 Siter
Seroxat Skrevet 4. februar 2024 Forfatter Skrevet 4. februar 2024 Er det noen som har erfaringer i forhold til når følelser kommer tilbake etter bruk av antidepressiva? Setter pris på tilbakemeldinger 😊 0 Siter
Eilan Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden (endret) Så dumt at du ikke har fått noe svar her . Jeg kan ikke svare deg på det men mannen min gikk også på tabletter som het Mirtazapine 15, og esetelopram . dette var for 7-8 år tilbake og siden har han blitt helt følelsesløs og ikke fått følelsene tilbake😞 . Jeg vet virkelig ikke hva han må gjøre for å få følelsene tilbake ingenting går bra . Det er kjempe trist han har verken følelser for noe eller meg lenger . Han er bare sint noe han ikke var før i tiden Endret 5 timer siden av Eilan 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Etter jeg hadde gått på zoloft i17 år, kom følelsene tilbake noen uker etter siste dose. Det var rart. Følte alt så mye sterkere @Seroxat @Eilan kanskje din mann har blitt skikkelig deprimert? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.