Gå til innhold

Bytte fra Seroxat til Brintellix

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei

Er det noen som har byttet fra Seroxat til Brintellix? Jeg har brukt Seroxat til og fra i flere år, og har veldig god effekt, bortsett fra en vektøkning på 15 kg som jeg syntes er vanskelig å håndtere pga av den enorme sultfølelsen jeg kjenner. Legen min ville jeg skulle trappe helt ned på Seroxat før jeg kan starte på Brintellix. Har en bekjent som byttet rett over. Syntes nedtrapping på Seroxat er vanskelig. Noen som har erfaringer med disse byttene?

Anonymkode: daafb...52f

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/478015-bytte-fra-seroxat-til-brintellix/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg byttet fra Seroxat rett over til Brintellix. Men Seroxat hadde mye bedre effekt enn Brintellix, så jeg byttet tilbake.

Hvis du har god effekt av en medisin burde du tenke deg godt om før du bytter.

Anonymkode: c7264...a8b

Men kunne du bytte rett over? Eller måtte du helt av Seroxat før du startet Brintellix?

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg byttet fra Seroxat rett over til Brintellix. Men Seroxat hadde mye bedre effekt enn Brintellix, så jeg byttet tilbake.

Hvis du har god effekt av en medisin burde du tenke deg godt om før du bytter.

Er ikke trådstarter, men lurer veldig på på hvilken måte du følte at seroxat virket bedre enn brintellix? Jeg går selv på brintellix og føler meg så bra utover at den intense depresjonen er over. 

Anonymkode: d3c21...7d8

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er ikke trådstarter, men lurer veldig på på hvilken måte du følte at seroxat virket bedre enn brintellix? Jeg går selv på brintellix og føler meg så bra utover at den intense depresjonen er over. 

Anonymkode: d3c21...7d8

Jeg er trådstarter, og har angst som den største utfordringen. Seroxat har virket veldig godt på angsten min, og vet jo ikke om Brintellix vil gjøre det samme, men vil helst bli kvitt denne fryktelige sultfølelsen. Men så godt at den intense depresjonen iallefall er over. Så tar det kanskje tid før du merker noen andre forbedringer.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg er trådstarter, og har angst som den største utfordringen. Seroxat har virket veldig godt på angsten min, og vet jo ikke om Brintellix vil gjøre det samme, men vil helst bli kvitt denne fryktelige sultfølelsen. Men så godt at den intense depresjonen iallefall er over. Så tar det kanskje tid før du merker noen andre forbedringer.

Jeg har også angst og panikkanfall som den største utfordringen. Med Seroxat fikk jeg et mye bedre liv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...