Gå til innhold

Circadin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tar du depottabeletter?

Anonymkode: b3f95...4de

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Sover du 12 timer på det? Lest at det virker 3-4 timer bare?

Anonymkode: cc2eb...ae0

Ja, depot. Nei. Hvis jeg skal stå opp klokka 6 om morgenen, tar jeg de 6 på kvelden, men jeg legger meg kanskje ikke før 10-11, og da er jeg skikkelig trøtt. Sover hele natta. 

Men, det kan hende at jeg nå vil sove like greit uten Circadin, det vet jeg ikke. 

Anonymkode: 5d637...f8c

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/478018-circadin/#findComment-4245497
Del på andre sider

Annonse

Indikasjoner

Som monoterapi til kortvarig behandling av primær insomnia karakterisert ved dårlig søvnkvalitet hos pasienter ≥55 år.

Dosering

Voksne
2 mg 1 gang daglig i opptil 13 uker.
Barn og ungdom <18 år
Anbefales ikke pga. utilstrekkelige sikkerhets- og effektdata. Andre legemiddelformer/-styrker kan være mer hensiktsmessig for denne populasjonen.
Spesielle pasientgrupper
  • Nedsatt leverfunksjon: Anbefales ikke.
  • Nedsatt nyrefunksjon: Forsiktighet utvises.
AdministreringTas 1-2 timer før leggetid. Tas etter mat. Skal svelges hele. Skal ikke knuses, deles eller tygges.
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/478018-circadin/#findComment-4245619
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...