Gå til innhold

Desperat etter søvn og hvile

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvor har du lest det? 

Man kan ikke kjøre bil før 8 timer etter inntak.

Så kort halveringstid at det godt skal la seg gjøre å få hangover.

Hos meg virker den ikke. 

Anonymkode: 638bc...c8a

I pakningsvedlegget.

Anonymkode: 96e5c...2dd

AnonymBruker

Trenger desperat søvn som faktisk gir hjernen hvile og man kan føle man har sovet. Andre jeg har prøvd kan tidvis skru meg av litt men er like aktivert i det sekunder jeg våkner og føles ikke som har sovet. Søvnen hjelper ikke. Skal sies at jeh muligens har kronisk utmattelse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

I pakningsvedlegget.

Du får i såfall ikke Hukommelsestap hvis du ikke sover i 8 timer.Leste nå på felleskatalogen der det står det har hendt. Ser du i bivirkningsliste er amnesi en som står under ukjent forekomst. Disse har jeg prøvd over en 14 dagers periode, der de fleste netter ga som vanlig ett par timer søvn. Hukommelsen vedvarte. 

Annonse

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Trenger desperat søvn som faktisk gir hjernen hvile og man kan føle man har sovet. Andre jeg har prøvd kan tidvis skru meg av litt men er like aktivert i det sekunder jeg våkner og føles ikke som har sovet. Søvnen hjelper ikke. Skal sies at jeh muligens har kronisk utmattelse

Hvis du har mulighet, prøv å få mye dagslys tidlig på dagen. Vær ute. Ikke bruk tlf osv etter 20. 

AnonymBruker

Imovane sitter ikke så lenge som alimemazin i kroppen  og gir da mindre søvn hvis man kun tenker kjemi. Hvordan de virker på deg vet du ikke før du har prøvd. Alimemazin gir mannen god søvn. Føler seg uthvilt på morgenen. På meg virket den ikke. Så veldig individuelt.

Atarax? Den fungerer også angstdempende og høres mer rett ut etter hva du skriver her tror jeg.

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvordan fungerer imovane, det står at man må sove sammenhengene 8!timer for å unngå hukommelsestap ?

Får man hangover?

andre alternativer når seroquel og melatonin ikke funker?

jeg får ikke skrudd av hodet 

Jeg sliter veldig med søvn. Vurderer å be legen min om å begynne med Mianserin, fordi det skal ha søvndyssende effekt i tillegg til å være et antidepressiva. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Imovane sitter ikke så lenge som alimemazin i kroppen  og gir da mindre søvn hvis man kun tenker kjemi. Hvordan de virker på deg vet du ikke før du har prøvd. Alimemazin gir mannen god søvn. Føler seg uthvilt på morgenen. På meg virket den ikke. Så veldig individuelt.

Atarax? Den fungerer også angstdempende og høres mer rett ut etter hva du skriver her tror jeg.

Atarax ble jeg ekkel av

Hvordan fungerer imovane, det står at man må sove sammenhengene 8!timer for å unngå hukommelsestap ?

Får man hangover?

andre alternativer når seroquel og melatonin ikke funker?

jeg får ikke skrudd av hodet 

Seroxat skrev (11 minutter siden):

Jeg sliter veldig med søvn. Vurderer å be legen min om å begynne med Mianserin, fordi det skal ha søvndyssende effekt i tillegg til å være et antidepressiva. 

Jeg er deprimert i tillegg. Ikke så deprimert at jeg gråter mye, men manglende tiltakslyst og er emosjonell tom. Kommer meg ikke over kneika. 

AnonymBruker

Du får i såfall ikke Hukommelsestap hvis du ikke sover i 8 timer.Leste nå på felleskatalogen der det står det har hendt. Ser du i bivirkningsliste er amnesi en som står under ukjent forekomst. Disse har jeg prøvd over en 14 dagers periode, der de fleste netter ga som vanlig ett par timer søvn. Hukommelsen vedvarte. 

To timer bare? Trodde de ga tung søvn hele natta 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...