AnonymBruker Skrevet 6. februar Del Skrevet 6. februar Trodde egentlig at en hypomani innebar uendelig med energi. Har nok hatt en medikamentelt fremprovosert hypomani nå siden nyttår, men den siste uka har det endret karakter. Blir sliten av masse sanseinntrykk og liksom aldri uthvilt. Blir fanget av småting i naturen, ting jeg ser. Det er noe vakkert med alt. Også musikk. Er ikke så konstant glad som jeg var en stund, men har fortsatt motivasjon og har mye jeg ønsker gjøre. Dessverre er jeg for søvnig nå cirka den siste uka, i hvert noen dager, til å få maksimalt ut av dagene. La meg i går klokken 9 og sto opp halv syv. Siden jeg har fri i dag er jeg hjemme. Tenkte gjøre helt andre ting men må nesten gå å sove igjen kjenner jeg. Er hypomanien over? Var det ikke en hypomani allikevel? Hvis man opprettholder medisinering som skapte hypomanien, vil den ikke potensielt holde så lenge man vedlikeholder dosen??? Anonymkode: 9effa...d2a 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/478065-overstimulering-hypomani/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar Del Skrevet 8. februar Prøver igjen. Nå er jeg veldig glad i å både handle interiør, rydde leiligheten, trene, starte på jobb igjen. Men jeg har så lite energi. Klarer ikke lyder eller noen ting. Sto opp i dag kl 12:30, etter å ha lagt meg igjen etter å ha levert unger. Så var det litt ommøblering og STARTEN på en treningsøkt her før jeg bare måtte slenge inn håndkleet og legge meg igjen. To timer ble det oppe i dag foreløpig. Riktignok med høyt tempo men har masse å gjøre. Og får ikke gjort noe. Hadde full dag på jobb i går og det var helt supert! Synes det er toppen av lykke. Men så kommer jeg hjem og kan ikke snakkes til. Lyder skjærer i ørene og borer seg gjennom hjernen liksom. Betyr det at jeg skal bli deprimert igjen?? Trappet ned en del på AD denne uka fordi jeg har tatt for mye, men hvis det resulterer i at jeg mister all energi og ryker rett inn i den depresjonen jeg slik lurte meg ut av, så får jeg bare fortsette å overdosere..hva faen for et valg har man egentlig. Anonymkode: 9effa...d2a 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/478065-overstimulering-hypomani/#findComment-4246686 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitter Skrevet 8. februar Del Skrevet 8. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Prøver igjen. Nå er jeg veldig glad i å både handle interiør, rydde leiligheten, trene, starte på jobb igjen. Men jeg har så lite energi. Klarer ikke lyder eller noen ting. Sto opp i dag kl 12:30, etter å ha lagt meg igjen etter å ha levert unger. Så var det litt ommøblering og STARTEN på en treningsøkt her før jeg bare måtte slenge inn håndkleet og legge meg igjen. To timer ble det oppe i dag foreløpig. Riktignok med høyt tempo men har masse å gjøre. Og får ikke gjort noe. Hadde full dag på jobb i går og det var helt supert! Synes det er toppen av lykke. Men så kommer jeg hjem og kan ikke snakkes til. Lyder skjærer i ørene og borer seg gjennom hjernen liksom. Betyr det at jeg skal bli deprimert igjen?? Trappet ned en del på AD denne uka fordi jeg har tatt for mye, men hvis det resulterer i at jeg mister all energi og ryker rett inn i den depresjonen jeg slik lurte meg ut av, så får jeg bare fortsette å overdosere..hva faen for et valg har man egentlig. Anonymkode: 9effa...d2a Hørtes ikke ut som en bra strategi å overdosere AD. Hva vil legen si når hn oppdager det? Du kan ikke trigge deg opp i hypomani for evig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/478065-overstimulering-hypomani/#findComment-4246741 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.