Gå til innhold

Anbefalte innlegg

påskelilje skrev (4 minutter siden):

Nei, jeg har ikke gjort så mange alvorlige sprell gjennom livet, og det er jo greit, synes jeg. Det holder med de litt mindre jeg har gjort, og noen av dem holder jeg helt for meg selv 🙃😁

Det å "kaste bort" en hel lørdag på noe ufornuftig er nok noe kulturelt som ligger i meg, som jeg da en gang i blant gjør opprør mot og kjenner på rebellen i meg 😅

Det er jo også sånn at når jeg nå har levd med samme mann i over 30 år, og de siste 25 med barn, så har jeg jo måttet ta hensyn til den/de jeg bor med, og har ikke kunnet gjøre helt hva jeg vil når jeg vil. Slik er livet mitt, og det er helt i orden - bare jeg får kjenne meg LITT rebelsk en sjelden gang 🤪😜😛

Ja, det er veldig greit 🙂 alt sammen. 

Fortsetter under...

AnonymBruker
påskelilje skrev (4 minutter siden):

Ironisk smilefjes? Jentene mine påpeker det når jeg bruker akkurat den emojien...!

For oss over førti et det et smilefjes. Bruket folk det ironisk, ja så er det kun morsomt for de som har endret den til å bety annet.

Anonymkode: d6b90...89d

påskelilje skrev (9 minutter siden):

Ironisk smilefjes? Jentene mine påpeker det når jeg bruker akkurat den emojien...!

Nei, det er ikke ironi. Oppriktig ment! Jeg tenker vel heller at det er en trygghet i at vi er ulike. Eller lever ulike liv. Jeg ser ihvertfall på det som en trygghet 🙂

påskelilje skrev (37 minutter siden):

Her på DOL har jeg fått inntrykk av at smilefjeset som er opp ned er ironisk eller noe sånt. Ikke det som er vanlig. 

AnonymBruker
Kashmir skrev (31 minutter siden):

Nei, det er ikke ironi. Oppriktig ment! Jeg tenker vel heller at det er en trygghet i at vi er ulike. Eller lever ulike liv. Jeg ser ihvertfall på det som en trygghet 🙂

Hvis det ikke er ironisk ja betyr 🙃 for deg i din definisjon? Jeg som de andre tenker ironi når du bruker 🙃, (og jeg er under 40). Bruker selv 🙃 ironisk når bruker det. 

Anonymkode: f3d58...9fb

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvis det ikke er ironisk ja betyr 🙃 for deg i din definisjon? Jeg som de andre tenker ironi når du bruker 🙃, (og jeg er under 40). Bruker selv 🙃 ironisk når bruker det. 

Hva*

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Opp ned betyr ironi ja. Eller at det er lite alvorlig/ en spøk, sarkasme o.l

Glitter skrev (2 timer siden):

Jo, men dette er jo mye av greia med at man gjør dårlige ting gang på gang. Man får noe positivt ut av det. Også er det noen ting som er direkte avhengighetsskapende, så da vil vi gjøre det mer og mer. :)

Ja, er jo sånn. Ganske teit, egentlig.

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sarkasme må man jo være forsiktig med på et helseforum. 

Jeg forklarte hva jeg brukte emoijen som og også noe av den reelle betydningen. Har aldri brukt den som sarkasme her. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...