Gå til innhold

Økt sultfølelse og vektøkning

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei, hva kan jeg gjøre med det? Etter å ha prøvdt å gå av antidepressiva jeg stod på og det fungerte ikke, måtte jeg trappe opp igjen på dosen. Dette medførte til at jeg har fått en veldig apetitt og sultfølels. Jeg vet ikke hva jeg skal gjør då å bytte eller slutte på denne er ikke noe alternativ. Jeg har stått på samme dose som jeg skal stå på siden august i fjor.. 6 mnd og sultfølelsen gir seg ikke. Må legge til at dette var ikke ett problem jeg har hatt før når jeg stod på den og samme dose. Er så dritt lei desse medisinene og bivirkningene!!

Anonymkode: f8687...11e

Fortsetter under...

AnonymBruker
erik123 skrev (33 minutter siden):

Jeg går på Cipralex og har ikke noe økt appetitt. Gått på den i  år. Men vekta går ikke mye ned heller. Går også på Zyprexa. 

Har ikke hatt det før jeg heller på de 20 årene jeg har stått på den men når jeg begynnte å skulle slutte osv så kom mye bivirkninger frem som jeg ikke har hatt før

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Har ikke hatt det før jeg heller på de 20 årene jeg har stått på den men når jeg begynnte å skulle slutte osv så kom mye bivirkninger frem som jeg ikke har hatt før

Er det ikke kjent at du får reaksjoner når du slutter med et medikament? Jeg skal slutte med Zopiclone nå, etter å ha brukt den i minst fem år. Spent på hva som venter meg. Håper det går bra. 

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Annonse

AnonymBruker
erik123 skrev (5 minutter siden):

Er det ikke kjent at du får reaksjoner når du slutter med et medikament? Jeg skal slutte med Zopiclone nå, etter å ha brukt den i minst fem år. Spent på hva som venter meg. Håper det går bra. 

Hvorfor skal du slutte med den? Jeg har nettopp begynt med den.

Anonymkode: 31ba5...60f

AnonymBruker
erik123 skrev (1 time siden):

Jo men når man har stått på denne antidepressivaen i over 20 år, og seroxat som er en av de verste sortene, så vil man slite skikkelig å komme av de. Og da er det ikke bare lettere bivirkninger.. hele hjernen min er blitt forandret pga desse medisinene, jeg er blitt ødelagt, noe som gjør at jeg ikke kan slutte på dem😢 jeg er ikke mer enn 39 år og ødelagt av desse pillene. Konsentrasjon, minne og husken er ødelagt. Psykriater, lege og psykolog sier jeg bør ikke slutte pga dette.. 

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hvorfor skal du slutte med den? Jeg har nettopp begynt med den.

Anonymkode: 31ba5...60f

Fastlegen har sagt at jeg bør prøve å slutte med den, henviser til karenstid for bilkjøring. Tar Zyprexa i stedet. Får håpe at det fungerer. Den skal være bra mot angst. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...