Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
Seroxat skrev (1 time siden):

Jeg opplever å være helt følelsesmessig flat om dagen. Det er nok fordi jeg er deprimert. Kjenner ikke på noe glede, blir ikke rørt, men er heller ikke lei meg. Det er veldig frustrerende og vondt å ha det sånn. Noen andre som også har det sånn? 

Jeg kjenner meg flat, ja. Men kan også kjenne på mye skam, skyld og tristhet innimellom. 

Anonymkode: 0d5b2...e16

• 2 uker senere...
AnonymBruker skrev (På 8.2.2024 den 12.59):

Jeg kjenner meg flat, ja. Men kan også kjenne på mye skam, skyld og tristhet innimellom. 

Anonymkode: 0d5b2...e16

Det er en vond følelse å være så flat synes jeg. Skam, skyld og tristhet er også vonde følelser å kjenne på❤️

Endret av Seroxat
Glitter skrev (På 8.2.2024 den 11.47):

Ja har det muligens litt sånn. Jeg kan bli rørt, men det skal mye til. Jeg tror ikke jeg er deprimert da. Tror jeg. Det bare er mange år med sykdom som har gjort sitt tror jeg. 

Det er en trøst å vite at det er flere som føler det sånn❤️

frisomfuglen
Seroxat skrev (På 8.2.2024 den 11.29):

Jeg opplever å være helt følelsesmessig flat om dagen. Det er nok fordi jeg er deprimert. Kjenner ikke på noe glede, blir ikke rørt, men er heller ikke lei meg. Det er veldig frustrerende og vondt å ha det sånn. Noen andre som også har det sånn? 

Kjenner du på kroppslig angst, bekymringstanker, skam osv eller er du helt flat på alle måter?

Annonse

frisomfuglen skrev (16 timer siden):

Kjenner du på kroppslig angst, bekymringstanker, skam osv eller er du helt flat på alle måter?

Jeg også tenkte litt på det. Følelser som tristhet, redsel, engstelighet, irritasjon, sjalusi m.m. er også følelser. Det samme er positive følelser.

Innebærer følelsesavflatning også at disse følelsene er mindre til stede inni sin egen kropp? Eller er de til stede, men at man er opplært til at følelser ikke skal vises/belastes omgivelsene? Det er to ulike ting...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...